Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Be responsible for all C&B matters related to Vietnamese & Expat Teachers and Employees at company and the schools:
To ensure the accurate and timely implementation of professional activities related to:
Social insurance, health insurance, unemployment insurance
The monthly Timesheets
The reports on labor, salary scale and payroll as prescribed
The probation contract, labor contract of the employee
Other modes of work
Manage and update the leave, maternity leave of employees.
Making proposals, decisions, notifications, letters, minutes related to personnel work.
Monitor and update regulations, new laws related to employees.
Track and checking timesheet, giving warning (if any)
Ensure efficient and high-quality delivery of payroll services to staff
Support team to build up HR policies to be competitive and fit business strategy.
Coordinate with Legal Department to regularly review, update and administer C&B procedures and programmes to ensure up to date, compliance with legal regulations and company policies
Perform other tasks as required by the C&B Team Leader / P&C Manager.
Yêu Cầu Công Việc
University graduate, economics, labor wages, personnel management, Business Administration;
Experience:3 years with a similar position;
Knowledge of Vietnam labor law, environment and health and safety regulations;
Sensitive and good communication skills;
Have a can do mindset and be opened to be rotated in all areas of HR;
Good verbal and written communication skills in English;
Familiar with office computers skills;
High responsibility, ability to work independently;
Good communication & organizational skill.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.