Việc làm ohnan Việt Nam

Cập nhật 13/11/2024 13:21
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Kohnan Việt Nam
Training Specialist (Nike)
ohnan Việt Nam
71 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

TRAINING ROLE

  • Identify The Training Needs Of The Organization Through Job Analysis (Store Level), Career Paths (Store Level), And Consultation With Operations Team.
  • Drive Brand Values And Philosophy Through All Training Activities: Seasonal Update, Brand Orientation, Sales Skills Workshop, & Leadership Skills Training.
  • Implement Effective, Inspiring, Motivating, And Practical Training Methods: In-Classroom, In-Store, Outdoor…
  • Effectively Manage The Monthly Allocated Training Budget.
  • Assess Employees’ Standard: Knowledge (Ops, Product & Vm), Sales Skills, And Retail KPIs Performance To Identify What Are The Must Improvement Points.
  • Receive and Resolve All The Customer Service Feedback From Customers, Operations, and Store Teams.
  • Continuously Tailor Training Programs Following Demands From The Brand Team To Fit With The Market Changes.
  • Suggest Training Programs Or Guide Store Staff Recruit More New Loyalty Membership.
  • Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
  • Select And Manage Resources, Including Working With Both Internal Employees And Training Vendors To Develop And Deliver Training.

RETAIL ROLE

  • Update Fashion Trends And Fashion-Related News In The World To Store Team And Office Team
  • Collaborate With the Operations Team To Guide And Train Employees In Skills Related To Loyalty Member Care & Cashier Service.
  • Take Part In Buying Procedures To Enhancing Brand Insights For The Seasonal Product Training"
  • Monitor And Comment On Staff's Retail KPIs Standard Every Week And Suggest Training, And Coaching In Time.
  • Develop CSI (Customer Satisfaction Index) Mechanism Inside The Store For The Customers To Give Feedback About Their Shopping Experiences.

TEAMWORK

  • Actively Combine And Work As A Team With Other Departments To Understand The Company's Working Culture And Business Orientation.
  • Effectively Communicate With Team Members, Trainers, And Management.
  • Actively Engage And Connect With Store Employees Through The Process Of Meeting And Chatting At Stores And Offices.

REPORT

  • Weekly W.I.P Update (monitor and update weekly work completion progress).
  • Weekly Staff's Retail KPIs Review (weekly sales quality tracking of employees).
  • Monthly Online Testing Recap (staff knowledge quality status).
  • Monthly Store Check Recap (feedback when checking the quality of staff at the store).
  • Monthly Training Activities Recap (summary of training activities taking place in the month and plans for the next month).
  • Monthly KPIs Review with Training Manager.
  • Quarterly Training Activites Recap.
  • Every half Year Training Activities Recap.
  • Yearly Training Activities Recap & Next Year Planning.

Yêu Cầu Công Việc

  • Possess Knowledge Of The Sports/Premium Fashion Industry And An Easy-To-See Facial Appearance Is An Advantage.
  • Play Sports and Communicate Fluently in English.
  • A Minimum Of 3 Years Of Experience In Training And Development Management (Essential).
  • Critical Thinker With Innovative Problem-Solving Skills.
  • Experienced In Training And Development People, Preferably In The Retail Industry.
  • Presentation Skills, Public Speaking Skills.
  • Customer, Consumer, And Shopper Insights And Understanding.
  • Excellent Communication And Leadership Skills.
  • Highly Computer Literate With Proficiency In Ms Office And Related Business And Communication Tools.
  • Familiar With Traditional And Modern Training Processes.
  • Ability To Plan, Multi-Task And Manage Time Effectively.
  • Strategic And Creative Mindset.
  • Meticulous Attention To Detail.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà Sonatus 15, Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Kohnan Việt Nam
ohnan Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 20-02, tầng 20F, cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, phường 15, quận 11, Tp. HCM

Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.

Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.

  • 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
  • 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
  • 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
  • 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
  • 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
  • 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.
 

Những nghề phổ biến tại ohnan Việt Nam

Bạn làm việc tại ohnan Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ohnan Việt Nam

ohnan Việt Nam

Click để đánh giá