Các phòng ban đang tuyển dụng tại Maker Sixty Four Company

Tài chính - Kế toán
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Maker Sixty Four Company

Cập nhật 18/02/2025 19:18
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Maker Sixty Four
Bilingual Customer Service & Training Specialist (German/Vietnamese)
Maker Sixty Four Company
133 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Principle duties:

  • We are seeking an experienced and enthusiastic Customer Service & Training Specialist fluent in both German and Vietnamese to join our team. This individual will play a key role in developing, coaching, and mentoring our customer service agents, equipping them with the skills necessary to provide exceptional customer support. The trainer will focus on fostering a service-oriented mindset, delivering sales through service, and maintaining the brand's voice while ensuring effective communication in both languages.

Key Responsibilities:

  • Language Support: Deliver training sessions primarily in Vietnamese, providing agents with the tools and skills needed to support German-speaking customers effectively. Offer guidance on cultural nuances and language best practices to ensure clarity and excellent customer service through translation tools.
  • German Language Training: Conduct basic German language classes for agents, providing foundational knowledge to enhance their understanding of common phrases, customer interactions, and culturally appropriate responses.
  • Cultural Awareness Training: Provide training on German cultural nuances and communication styles to ensure agents are culturally sensitive and can build rapport with German-speaking customers.
  • Training Delivery: Develop, organize, and deliver interactive training sessions for customer service agents, covering product knowledge, customer service techniques, sales through service methods, and best practices for live chat interactions.
  • Live Chat Expertise: Train agents specifically on live chat service techniques, including quick, empathetic responses, multitasking, and maintaining brand voice while engaging with customers online. Evaluate and provide feedback on live chat interactions to optimize performance.
  • Translation Support: Guide agents on the effective use of translation tools to translate between Vietnamese and German, ensuring accuracy, cultural sensitivity, and clarity in customer communication.
  • Quality Assurance: Observe live chat and call interactions, provide feedback to the Quality Control team, and identify improvement opportunities to enhance the quality of customer engagements.
  • Sales Coaching: Promote a "Sales in Service" approach, coaching agents to upsell and cross-sell services while maintaining a strong customer-first mindset.
  • System Familiarization: Train agents to effectively navigate and use live chat systems, emphasizing self-service options and efficient customer issue resolution.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications:

  • Proficiency in German and Vietnamese (both spoken and written) is required.
  • Basic English is a plus
  • Experience in Customer Service Training, with a focus on live chat service or related coaching roles, ideally within the telecommunications industry.
  • Strong knowledge of customer service software, CRM systems, and the ability to teach technical processes.
  • Experience in translation and effective use of translation tools for communication between Vietnamese and German.
  • Ability to conduct basic German language classes for Vietnamese-speaking agents to support customer interactions
  • Understanding of German culture and communication nuances to ensure agents can relate to customers appropriately and effectively.
  • Demonstrated ability to create engaging and impactful training materials and sessions.
  • Excellent communication skills with an empathetic and motivational approach.
  • Experience promoting service-based sales strategies and fostering a supportive learning environment.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà Saigon ICT, CVPM Quang Trung, Q. 12

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Maker Sixty Four
Maker Sixty Four Company Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Duc Hoa, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty TNHH Maker Sixty Four - Chúng ta không coi một món đồ nội thất là một vật vô tri. Nhưng là một sinh vật sống. Với một câu chuyện và cuộc sống riêng của nó. Sử dụng thiết kế và tay nghề được cân nhắc cẩn thận cũng như vật liệu và hoàn thiện bền vững. Chúng tôi mang thế giới tự nhiên vào thế giới của bạn.

Kể từ khi mở xưởng ở Thành phố Hồ Chí Minh vào năm 2007, chỉ với 25 công nhân, chúng tôi đã tự hào về một nền văn hóa đồng đội vững mạnh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp cho chính mình và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 2007

Mission

Chúng tôi luôn tìm kiếm những con người tài năng, nhiệt huyết để gia nhập đội ngũ của chúng tôi. Chúng tôi không ngừng mở rộng, tạo cơ hội mới cho bất kỳ ai muốn tham gia gia đình Square Roots. Hãy liên lạc để tìm hiểu thêm.

Những nghề phổ biến tại Maker Sixty Four Company

Bạn làm việc tại Maker Sixty Four Company? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Maker Sixty Four Company

Maker Sixty Four Company

Click để đánh giá