Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. To set tables, trays according to type of food ordered and the hotels service standards.
2. To perform opening and closing procedures established for the department.
3. To accurately record, pre-check and pick up all food and beverage orders.
4. To check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
5. Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.
6. To serve guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
7. To present a physical and accurate bill to guests and complete the payment process.
8. To be able to immediately monitor guest comments and pass on to the Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.
9. To report guest complaints immediately to the supervisors and ensure follow up is performed with the guest.
10. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
11. To maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.
12. To report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.
13. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
14. To ensure a minimum wastage and breakage.
15. To ensure effective communication between Kitchen, Order taker and service team members.
16. To monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.
17. To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of the House.
18. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
19. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English
4. Ability to speak a third language as an advantage.
5. Good teamwork, complaint resolution skills.
6. Good knowledgeable of a Point of Sale system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.
7. Passion for service excellence.
8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng