Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop sales targets and develop plans to implement sales targets of Account including: promotion programs, visibility, new listing
2. Make reports analyzing business results, progress in implementing targets, evaluating post periods and other related issues of the account chain along with appropriate proposals Ensuring 100% implementation of business targets number.
3. Implement the plan and coordinate with KAM/Sup Operation to ensure the implementation of promotions and visibility at the point of sale according to plan
4. Coordinate with departments to ensure goods issues and implement programs as planned
5. Weekly meeting with Production Department, working with SO and responsible for supplying goods and dispatching goods to MT and quickly update important information for accounts
6. Drafting, submitting monthly promotional schemes for signature, opening, sampling, advertising, registering with the Department of Industry and Trade of the programs MT's process according to the product line in charge according to the required deadline.
7. Meeting and working with MKT, TRD on plans to launch new products at (proposing investment budget, implementing plans
launching goods, supervising the implementation of launching activities at supermarkets
8. Ensure 100% synthesis and update of reports from the planning department on a weekly basis (listing progress, sell out
goods), monthly (onpost promotions, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotions, market share, %
contract, % investment) upon request. Update MT phasing data monthly
=> Account BHX / LOTTE & AEON OR CVS (EXPERIENCE IN THESE ACCOUNT IS ADVANTAGE)
Yêu Cầu Công Việc
1. Have 2-3 years of experience working in a planning position at leading FMCG companies
2. Skills in building plans and implementing plans
3. Proficient in Excel, have analytical thinking and read and understand data
4. Need to have a business mindset, initiative/ownership, can do attitude and teamwork/independent work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 20 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng