Mô tả công việc
Build strong relationships with our customers, anticipate their needs and help them use our product to make their businesses more effective and successful
Listen to customer feedback, understand market needs, then effectively work with Design, Product and Marketing teams to improve product quality
Work closely with your customers to develop expansion opportunities and through referrals
Help customers use our service efficiently and generate direct results on the performance of their business
Yêu cầu công việc
Basic knowledge of MS Office or Google Workspace tools
Bachelor’s degree in Business, Marketing, Communication or related field
Eagerness to learn and grow in the field of customer success
Passionate about customer success and helping people
Strong communication skills to build trust and rapport with customers
Problem- solving mindset with the ability to handle customer concerns effectively
English written and verbal communication skills with a professional tone
Able to parse feedback and contribute to the product by suggesting feature requests based on your knowledge of customers
Previous experience in customer- facing roles (internships, part- time or full- time) is a plus but not mandatory
Organizational skills to manage multiple customers and task simultaneously
Quyền lợi
Monthly NET take- home pay that leaves you smiling
Receive training from experts, help improve expertise, train thinking at work
Great opportunity to be an official member of OCG
Get trained in new technologies, expose and solve difficult problems of e- commerce
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-29 19:05:02
Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.
Review Onpoint
OT khá nhiều, ko lương. bạn mình nói làm sale này thì Ot để mk đủ số (IT)
Công ty ổn, thoải mái trong việc lựa chọn công nghệ (IT)
Sếp team B có tâm nhưng sếp team A thì toxit (IT)