Mô tả công việc
Merchandising Executive is responsible for driving sales and profitability through effective merchandising strategies and product assortments.
Online Delivery
- Responsible for strategies and sales revenue on e- commerce platforms and websites
- Coordinate with partners to kick off each project in the year
- Close/ open stores follow OP schedule or support in emergency cases
- Manage, Select & list products for Online Delivery Menu (Update selling price, Remove stopped selling or unavailable stock items, selling seasonal item, update promotion monthly)
- Register with partners to apply delivery services to new stores opening and also support password and ID information for SM to access management App
E- voucher
- Coordinate with partners to solve issues during execution period
- Manage and release SOPs for using vouchers
- Negotiation with partner about comission, workflow, e- voucher reward campaigns and others project to achieve target in the year
- Deal with the brand to maximize sales Voucher GS25
E- Wallet
- Manage monthly data to analyze and evaluate the market
- Negotiation with partner about comission, workflow and promotion monthly
- Coordinate with partners to solve issues during execution period (refund money, error transaction,etc)
- Manage and release SOPs for using e- wallet
Advertising and Other Income (Payoo, Momo cash- in,...)
- Payoo, Momo cash- in: Manage cashing in/out services, make payments and buy phone cards, etc (Coordinate with partners to solve issues during execution period)
- LCD/Wifi Marketing/POSM/ activation space: Utilize venues where agencies or brands can utilize advertising to negotiate rental agreements.
- Organize new initiatives and stay current with service industry trends.
- Perform other tasks as assigned by Line Manager
Yêu cầu công việc
Experience in product selection and assortment planning, negotiation, and partner management
In- depth understanding of retail industry trends, consumer behavior, market dynamics, and FMCG market situation.
Strong analytical and critical thinking skills
Results- oriented mindset and track record of achieving sales and profitability targets
Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing,Trade or a related field
At least 02 years of experience working as a E- merchandiser or buyer at a supermarket, minimart, or working in E- commerce Field.
Quyền lợi
Special health insurance package of GS25.
Teambuilding, happy hour
Free items at the office (tea, coffee,...)
12 annual leaves/year.
Small holiday bonuses + birthday gifts
Convenient sales facilities right at the office.
13th- month Salary
Attractive salary.
Working in a dynamic and fast- growing environment with many opportunities for promotion and development.
100% salary in 2 months of probation.
Company‘s computer provided
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-23 02:15:03
Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.
Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.
Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.
Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.
Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA
Mission
“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”