Việc làm Aroma

Cập nhật 11/12/2024 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH phát triển Aroma
Performance Marketing Manager
Aroma
115 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 2000 - 4000 USD
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Salary: $2,000 - $4,000 USD
Duration: 12 months
Location: Ho Chi Minh City (Hybrid)

Position Overview:
The Performance Marketing Manager will serve as the lead expert for all marketplace operations in the Southeast Asia region. This role requires a deep understanding of the marketplace landscape, including e-commerce operations, seller and brand management, campaign planning, growth strategies, and marketplace tools. The candidate will be responsible for managing the end-to-end marketplace process, optimizing workflows, and providing training to improve team efficiency. Close collaboration with client stakeholders will be essential to streamline processes and enhance operational performance.

Key Responsibilities:

  1. Marketplace Operations:
    • Oversee the daily marketplace operations, ensuring smooth management of commerce functions, seller and brand activities, and campaign execution.
    • Monitor and analyze marketplace performance metrics and KPIs to drive continuous improvement.
  2. Strategic Planning & Execution:
    • Develop and implement strategic growth plans for the marketplace.
    • Identify key growth drivers and collaborate with internal teams to execute successful campaigns.
  3. Process Management & Optimization:
    • Manage the full lifecycle of marketplace operations and continuously optimize processes for greater efficiency.
    • Conduct regular reviews and updates of operational workflows.
  4. Training & Development:
    • Provide training and support to the marketplace team and other stakeholders.
    • Develop training materials to build team capabilities and foster continuous learning.
  5. Stakeholder Management:
    • Work closely with client stakeholders to understand their needs and streamline processes.
    • Lead and manage a cross-functional team, including Store Operations, Customer Service, Performance Marketing, and Graphic Design.
    • Oversee the project P&L through MME, ensuring accurate forecasting, billing, and submission.
    • Manage talent acquisition, resourcing, and team training to ensure smooth operations.
  6. Marketplace Ecosystem & Tools:
    • Stay updated on the latest marketplace trends, tools, and technologies.
    • Evaluate and integrate new tools to improve operational efficiency.
    • Build and maintain relationships with marketplace partners and vendors.

Yêu Cầu Công Việc

Required Skills and Qualifications:

  • Bachelor’s degree in a quantitative, technical, or business management field.
  • At least 5 years of experience in digital commerce, digital sales, or offline sales & marketing.
  • Experience in channel sales (preferably digital), channel marketing, and campaign planning.
  • Strong analytical skills, with the ability to interpret and work with data.
  • Proficiency in MS Excel or similar data analysis tools.
  • Familiarity with Southeast Asia’s leading eCommerce platforms (e.g., Lazada, Shopee) and marketplace operations.
  • Strong client relationship management skills, with excellent English communication abilities.
  • Highly organized, detail-oriented, and results-driven.
  • Knowledge of sales and marketing strategies in Consumer Goods or related sectors.
  • A solid understanding of digital commerce trends and best practices.
  • A proactive approach to learning and adapting based on team and client needs.

This role offers the opportunity to lead and shape marketplace operations in a dynamic, fast-growing environment across Southeast Asia, with a focus on performance optimization and strategic growth.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 2,000 - 4,000 USD
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 15A, Ngõ 136 Đường Trung Liệt, phường Trung Liệt, quận Đống Đa, Hà Nội

Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.

Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.

Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.

Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.

Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA

Mission

“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”

Những nghề phổ biến tại Aroma

Bạn làm việc tại Aroma? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Aroma

Aroma

Click để đánh giá