Mô tả công việc
Responsible for the preparation of reports commissioned by the Sales Management, for the prospecting, evaluation and control of corporate, individual and agency clients. Provide efficient, timely, and confidential administrative support that contributes to the achievement of the Sales Directorate's objectives.
OPERATIONS
1. To prepare the Gift Certificates requested by the different areas of the hotel, authorised by the General Management.
2. Prepare the reports requested by the Sales Management.
3. Assisting the DOS with admin duties.
4. General and travel agenda.
5. Coordination of the Sales Management's travels.
6. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
7. Maintain excellent communication between the members of the Sales Management, achieving an optimal teamwork in a harmonious way.
8. Maintain stock of office supplies.
9. Support Sales Management with established travel procedures such as Cash Advance, Expenses and Representation Policy, Expenses Settlement. Travel and Representation Expenses procedures will be facilitated by Sales Management.
10. Responsible for making and controlling the payment of invoices for the Sales department.
11. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
12. Comply with the rules, policies and procedures of the Hotel.
13. Know, respect and comply with Meliá Hotels International's policies on sustainability.
14. Perform other related and complementary tasks related to the position.
CUSTOMER EXPERIENCE
15. Be knowledgeable of the Brand philosophy and comply with the standards, operational and identity manuals that apply to their department.
16. Ensure the customer's experience and personalise their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
17. Deal with customer incidents, communicating the actions taken to the person in charge. Escalate the incident to the person in charge if a solution cannot be found.
18. Be knowledgeable of the Voice of the Customer goals and to execute the necessary actions to achieve them.
19. Support their manager with the Sensory Architecture established for their areas.
20. Be knowledgeable and promote the hotel’s services and facilities as well as the entertainment programme, experiences and events.
HEALTH & SAFETY/HEALTHY WORKPLACE
21. Be knowledgeable of the hotel’s evacuation plan.
22. Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
23. Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
24. Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
SUSTAINABILITY
25. Ensure metering of energy and/or water consumption for charging to the lessee (if applicable).
26. Give visibility to sustainable attributes in the customer relationship (under the instructions of the marketing & branding department).
27. Ensure sustainability communication under criteria of truthfulness, rigour and coherence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University Degree in Tourism, Business.
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
- English - Advanced level, written & spoken
- Knowledge of third language is an advance
- Ability to make decisions and define their area’s sales department strategy.
- Great ability to communicate and negotiate.
- Knowledge of PMS Opera Cloud
- Knowledge and business, Leisure and MICE contacts.
- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel
- At least 2 years in international hotels in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
Newstarland và Ngôi Sao Mới – tiền thân là Vietstarland đã trải qua bao biến động, thăng trầm của thị trường bất động sản giàu tiềm năng nhưng cũng nhiều thử thách. Với sự phát triển ngoạn mục trong năm 2014 và ba quý đầu năm 2015, đến nay Newstarland – Ngôi Sao Mới đã mở rộng và phát triển tới 5 văn phòng giao dịch tại cả 3 dự án của tập đoàn Vingroup, bao gồm Vinhomes Royal City,Vinhomes Times City và Vinhomes Riverside. Newstarland – Ngôi Sao Mới có đội ngũ chuyên viên kinh doanh được đào tạo bài bản chuyên sâu từ các trường đại học uy tín trong nước và ngoài nước có trình độ chuyên môn cao, nhiều kinh nghiệm. Từ 05 thành viên ở thời điểm thành lập, đến nay Newstarland-Ngôi Sao Mới đã nâng số lượng nhân sự lên 400 người tham gia phân phối các dự án Vinhomes Times City Park Hill, Vinhomes Royal City, Vinpearl Resort & Villas, Vinhomes Riverside cùng các dự án của tập đoàn Vingroup tại các địa bàn Hải Phòng, Bắc Giang, Tp. Hồ Chí Minh, …. Hệ thống tư vấn quản lý, kinh doanh, và môi giới bất động sản của Newstarland – Ngôi Sao Mới được thiết lập và xây dựng theo tiêu chuẩn nghiêm ngặt của từng thị trường nhằm thúc đẩy sự hiệu quả, tính chuyên nghiệp cao, và sáng tạo trong mọi thời điểm, luôn không ngừng nâng cao chiến lược và kinh nghiệm để phù hợp với thị trường. Hiện nay Newstarland – Ngôi Sao Mới đang dẫn đầu thị trường bất động sản về kết quả phân phối các sản phẩm của Vinhomes tại các dự án Vinhomes Royal City, Vinhomes Times City, Vinpearl Resort & Villas và Vinhomes Riverside.