Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Project Management:
- Lead the overall management of the Con Cưng-Sunlife insurance project, ensuring timelines and goals are met.
- Develop and implement a project plan, with clear milestones, to drive the insurance product's success.
- Collaborate with Sunlife’s team to align on product design, marketing strategies, and promotional activities.
2. Strategic Development and Execution:
- Identify growth opportunities to leverage Con Cưng’s customer base for insurance offerings.
- Partner with internal stakeholders (e.g., marketing, sales operations, customer service, people development) to enhance the customer experience for insurance products.
- Develop customized business development strategies and promotions in alignment with Con Cưng and Sunlife’s objectives.
3. Sales and Performance Tracking:
- Track sales targets, conversion rates, and project KPIs, presenting reports and actionable insights to senior management.
- Conduct performance reviews, analyze market data, and refine strategies to improve the insurance product’s uptake.
- Ensure project outcomes align with financial and operational goals, making adjustments as needed.
4. Client Relationship Management:
- Act as the main point of contact between Con Cưng and Sunlife, ensuring smooth communication and proactive problem-solving.
- Strengthen partnerships by providing regular updates, coordinating efforts, and fostering trust between both parties.
- Manage customer inquiries, complaints, and feedback on the insurance product, facilitating solutions with both Con Cưng and Sunlife teams.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Insurance, Business, Marketing, Project Management, or a related field
- Insurance or project management certification is a plus
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development or project management, preferably in the insurance or retail sectors.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit*
- Salary: negotiable, competitively depending on skills and experience.
- Regular training, annual company retreat, birthday bonus.
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement.
- Working in a dynamic, open, creative environment.
- Fast promotion opportunities based on personal ability.
- Team-Building, Year End Party, many internal events.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
VT healthcare là một doanh nghiệp có hơn 25 năm kinh nghiệm phân phối chuyên nghiệp trong lĩnh vực y tế tại Việt Nam, là đối tác của các hãng thiết bị và vật tư y tế hàng đầu thế giới.
Hiện VT healthcare có 4 văn phòng ở các thành phố lớn Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Cần Thơ. Với hệ thống phân phối, kho bãi đạt tiêu chuẩn ISO9001, GSP trong quản lý và phân phối thiết bị vật tư y tế, cùng đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp và tâm huyết, VT healthcare cam kết đem đến những sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho các bệnh viện trên cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Trò chơi
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- VT healthcare thành lập 1995, là nhà phân phối chuyên nghiệp của các hãng thiết bị và vật tư Y tế hàng đầu thế giới tại Việt Nam.
Mission
- VT healthcare xem dịch vụ khách hàng là trọng tâm để không ngừng nâng cao chất lượng chăm sóc y tế thông qua việc nâng cao tiêu chuẩn phân phối xứng đáng với vai trò dẫn đầu trong lĩnh vực phân phối thiết bị - vật tư y tế tại Việt Nam.