Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develops and implements a Sales Action Plan that is aimed to maximize revenue potentials from all market segments;
- Carrying out daily telesales/sales calls;
- Building a good relationship with customers. Handling the business or request brought by the clients to maximise their potential requirements;
- Maintaining and developing long term relationships with customers, ensuring that our clients satisfy;
- Calculating and negotiating customer quotations to the company terms and conditions which meet both the customers and company requirements;
- Provides feedback to the Supervisor on prevailing market needs, wants, trends and challenges;
- Hunting for new business, prospects, research and development of new customers;
- Conducting and evaluating customers surveys ,resolve customer service situations;
- Represent the company in a professional manner and will fulfill any other duties assigned by the Supervisor;
- Maintain a profitable and reputable. Monitoring and managing sales growth;
- Working with Outlet Manager to improve service in the outlets base on guest comments;
- Work with Marketing team to develops and implements the Marketing Plan which includes a Events Plan, data Gathering;
- Ensuring all operational and personnel paperwork is accurate, complete and submitted on time;
Yêu Cầu Công Việc
At least 01 year experience in similar position in Hospitality Industry
At least Senior College graduation in Hospitality Management or Business Administration
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 8 Tr - 12 Tr VND
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.