Mô tả công việc
Examine records, gathering data, and assessing potential collaboration partners;
Increase the number of vehicles in your search for potential franchisees;
Coordination of departments to distribute consulting materials and information through various communication channels in order to attract franchisees;
Coordinate and link with departments such as: I&C Department, Human Resources, Marketing, Merchandise, Accounting, ... to ensure the timely implementation of the plan, manage arising problems and additional difficulties;
Check and evaluate the franchisor's activities monthly through sales revenue and operating expenses data;
Research, evaluate and develop the company's franchise model;
Develop development goals with policies to support Franchisee;
Develop and evaluate KPIs for each Franchise Executive;
Coaching and training the business activities of the Franchise Executive;
Report directly to Head of Franchise Department.
Yêu cầu công việc
At least 02 years of experience in Sales Franchise;
Fluent in English and Vietnamese communication;
Negotiation skill; Presentation skill; Computer abilities.
Quyền lợi được hưởng
100% salary in 2 months of probation;
Special health insurance package of GS25;
12 annual leaves/year;
Working in a dynamic and fast-growing environment with many opportunities for promotion and development.
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.