Mô tả công việc
Customer and contract management: Making Business Development Handling Instructions ( SHI ) for secured business. Share SHI to related divisions, reviewing contracts, renewing or revising contracts if required.
Costing and quotation: Negotiating with the accounts as per price guidelines given, looking to maximize profits.
Making regular visits and calls to the existing customers to hear customer opinions and creating close relationship with them in purpose of expanding business scales.
Internal and external reports: Managing and controlling Profit/Loss for assigned customers, updating market information and competitors&039; trend.
Making monthly Business Development plan for new target customers. Setup concrete plan for Business Development and target customers and market survey.
Yêu cầu công việc
Education: University of economic, foreign trade, foreign language, logistics or other related fields
Experiences: At least 2 years experience
- Willing to be outside for sales activity.
- Good business sense
- Knowledge of logistics service chain, international financial payment, exporting and importing, Incoterms.
- English fluency.
- Good presentation, negotiation skills.
Quyền lợi
Annual health check- up and company outing
Full social insurance
Bonus twice per year
Annual salary review.
Additional accident insurance 8/24.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 02:25:03
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.