Mô tả công việc
Enhance business performance by managing existing customer relationships, gathering insights, and resolving complaints promptly to ensure satisfaction.
Support customers by providing guidance on products, tailored solutions, and resolving technical issues.
Perform direct quality inspections and evaluations of battery products if any.
Manage all records and documents related to technical products such as: technical drawings, quotations, quality inspection reports, etc.
Perform other tasks as assigned by the line manager.
Yêu cầu công việc
Experience in a similar position is a plus, but fresh graduates are welcome to apply.
Proficiency in MS Office (Word, Excel, and PowerPoint).
Good at both spoken and written English.
Ability to work effectively within a team environment.
Excellent communication and negotiation skills.
Willingness to travel for business trips as required.
Quyền lợi được hưởng
Location: No.18, Street No.3, VSIP 1, Thuan An City, Binh Duong.
Health and social insurance are provided (following regulations in Vietnamese Labor Law).
Meal + Phone + Housing Allowance and annual company trip.
Annual leave: 12 days/year
Opportunity to learn and experience in the leading lead acid batteries manufacturers industry.
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.