Mô tả công việc
- Visit customer every day. Mostly at factory
- Search, survey and approach new and potential projects, report to supervisor/manager
- Make customer list, inquiries, information, project information and report to supervisor/manager
- Keep and maintain good relationship with customers
- Do all tasks related jobs including but not limited to making quotation, making contract, etc.
- To achieve the set target
- Other tasks as being assigned
Job Requirement
- Gender: Male
- Having B2 driving license
- Has 2-5 years sales experience or have worked in construction
- English: Business level
- Other Requirements: open minded characteristic
- Time to start working: immediately
*** Benefits:
- Salary: 14-16 mil gross (negotiable)
- All
Yêu cầu công việc
Job Requirement
- Gender: Male
- Having B2 driving license
- Has 2-5 years sales experience or have worked in construction
- English: Business level
- Other Requirements: open minded characteristic
- Time to start working: immediately
*** Benefits:
- Salary: 14-16 mil gross (negotiable)
- All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation
- 24/7 accident insurance package
- Quarterly bonus after review sales target
- Salary increase one a year, 13th month salary
- Company trip every year
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.