Mô tả công việc
- Issue invoices for all sales (ecommerce platform, Modern trade, other sales channels etc) according to local VAT requirement
- Handle accounts receivable including management and control of trade deductions and collections
- Inventory management and reconciliation
- Get and check input invoices from all vendors
- Support to year-end closing
- Support to work with auditor
- Other internal tasks and adhoc tasks from management
Yêu cầu công việc
- Possess at least Professional Certificate in Accounting and/or any equivalent or higher qualification.
- A minimum of 2 years’ experience in Finance and Accounting position.
- Working experiences in FMCG or retail industry is a strong plus.
- Experience in accounting in ecommerce operations will be an advantage
- Proficient in accounting software (MISA or other local accounting systems)
- Good Microsoft Office skills (especially MS Excel).
- Can speak/read/write English in order to deal with overseas counterparts
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 15 - 18 million VND gross (negotiable based on experience and performance).
- Full social insurance during probation.
- Monthly phone allowance: 150,000 VND.
- Laptop provided.
- Join a dynamic, young team in a global company.
- Working hours: Mon-Fri, 9 AM to 6 PM.
- Location: Mapletree Business Centre, District 7.
- Prefer 9x candidate
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.