Trung Sơn Alpha ★ 1.0

Cần Thơ
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Trung Sơn Alpha

Chăm sóc sức khỏe
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Trung Sơn Alpha

Cập nhật 07/11/2025 00:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Trung Sơn Alpha
Supply Chain Director (Work location. CAN THO)
Trung Sơn Alpha 1.0★
1 đánh giá 174 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 20/10/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Cần Thơ
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

I. MAIN BUSINESS

  • The Supply Chain Director's main function is to manage and optimize all activities related to the enterprise's supply chain, including warehouse management, logistics, and associated processes.
  • This role is central to ensuring that goods are supplied on time, in sufficient quantities, and meet the desired quality standards for the stores.

II. RESPONSIBILITIES

1. Warehouse Construction Strategy:

  • Develop a warehouse construction strategy suitable to the company's scale, business goals, and requirements.
  • Determine the ideal location and structure for warehouses, as well as facility and technology requirements.

2. Setting Up Warehouse System:

  • Define processes and standards for managing and operating warehouse systems, including the use of warehouse management software and technology.
  • Establish security and safety measures to protect goods and employees during warehouse operations.

3. Inventory management:

  • Develop and implement strategies for building and managing warehouse systems to ensure that goods are stored, managed, and transported effectively.
  • Ensure that goods receiving and inspection, storage, and dispatch processes are accurate and safe.
  • Monitor and evaluate warehouse system performance, and implement improvement measures when necessary.

4. Logistics Management:

  • Develop and implement a logistics management strategy to ensure the transportation of goods from suppliers to stores is carried out in an efficient and timely manner.
  • Ensure that logistics activities including transportation planning, packing, and distribution occur effectively.

5. Operation Management:

  • Create and strategically adjust departments’ activities, policies, and practices to meet and/or exceed KPIs and customer satisfaction goals;
  • Engaged in operating income initiatives, reducing operations costs and increasing efficiency;
  • Benchmarking and adopting industry best practices to drive state-of-the-art supplier management standard work;
  • Develop, implement, and sustain success metrics, incorporating best practices, and effectively communicating improvements;
  • Maintain responsibility for succession planning, organizational and talent development;
  • Develops and maintains working relationships with supply chain partners;

Yêu Cầu Công Việc

1. Education

  • Bachelor's degree or higher in related fields such as logistics, business administration, or supply chain management.
  • Proficiency in English is an advantage.

2. Knowledge

  •  Deep knowledge of processes and technologies related to logistics and supply chain management.
  • Deep understanding of the retail market in Vietnam.

3. Work Experience

  • At least 10 years of experience working in the supply chain field, with at least 3 years of experience in a senior management position.
  • Experience in setting up and managing warehouse and logistics systems for large-scale businesses is an advantage..

4. Foreign language

  • English communication skills, knowing Korean is an advantage

5. Computer Skills

  • Office computer skills

6. Skills

  • Deep knowledge of processes and technologies related to logistics and supply chain management.
  • Excellent leadership skills and ability to effectively manage teams.
  • Ability to analyze data and make decisions based on data.
  • Good communication and teamwork skills.

7. Personal Qualities

  • Proactive problem-solving
  • Strong communication, ethical conduct
  • Willingness to learn and adapt

8. Work location: Can Tho

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 35 - 50
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Trung Sơn Alpha
Trung Sơn Alpha Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
90 Lý Tự Trọng, Phường An Cư, Q.Ninh Kiều, TP. Cần Thơ

Công ty TNHH Trung Sơn Alpha là cơ quan chủ quản hệ thống nhà thuốc Trung Sơn tại thành phố Cần Thơ. Hiện hệ thống đã có mặt tại 9 tỉnh thành ĐBSCL và TP HCM chuyên bán lẻ Dược phẩm, Mỹ phẩm, Vật tư y tế và Thực phấm chức năng. Với kinh nghiệm hơn 25 năm phục vụ khách hàng, hiện nay hệ thống Trung Sơn là đơn vị tiên phong trong thực hiện các tiêu chuẩn nhà thuốc GPP, cung cấp đa dạng sản phẩm với hơn 10.000 mặt hàng, đảm bảo giá cả hợp lý, kết nối được nhiều chương trình ưu đãi hấp dẫn từ nhà cung cấp, phục vụ tận tâm, giữ vững đạo đức ngành Y dược.


Review Trung Sơn Alpha

1.0
1 review

16/04/2025
Trưởng phòng kinh doanh tại Cần Thơ

Môi trường thiên vị, làm việc theo cảm tính

Những nghề phổ biến tại Trung Sơn Alpha

Bạn làm việc tại Trung Sơn Alpha? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Sơn Alpha

Trung Sơn Alpha

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo