Việc làm LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA

Cập nhật 29/11/2024 20:57
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
KHÁCH SẠN LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA
Front Office Manager - Renaissance Hoi An Resort & Spa
LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA
82 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hội An - Quảng Nam

Mô tả công việc

SUPPORTING MANAGEMENT OF FRONT DESK TEAM
  • Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
  • Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
  • Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
  • Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
  • Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
MONITORING AND SUPPORTING PROGRESS TOWARD GUEST SERVICES AND FRONT DESK GOALS
  • Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
  • Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
  • Strives to improve service performance.
  • Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
  • Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.

ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE

  • Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
  • Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
  • Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
  • Handles guest problems and complaints effectively.

MANAGING PROJECTS AND POLICIES

  • Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
  • Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
  • Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive remuneration packages
  • Competitive salary | 13th salary month
  • 05 working days | 02 days off per week
  • Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
  • Discounted rates apply when using services at properties
  • Participating in ultimate phenomenal activities for employees
  • National and international training courses
  • Periodic health check | Accident insurance 24/7
  • Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.

Yêu cầu công việc

  • Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
  • BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.

Yêu cầu hồ sơ

Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền

Khu vực
Báo cáo

KHÁCH SẠN LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA
LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

La Sinfonía Del Rey là khách sạn điểm đến đầu tiên của chúng tôi và là một phần của tập đoàn khách sạn boutique La Sinfonía tại Hà Nội. Nằm ngay trung tâm Phố Cổ và chỉ cách Hồ Hoàn Kiếm vài bước chân, chúng tôi cam kết mang lại trải nghiệm chân thực nhất nhưng không kém phần thoải mái trong thời gian bạn lưu trú tại Hà Nội.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Tại La Sinfonía Del Rey, bạn chắc chắn có thể cảm thấy an toàn, yên bình và thoải mái trong khi vẫn đắm mình trong bầu không khí thần thoại và thơ mộng của thủ đô hàng thế kỷ.

Những nghề phổ biến tại LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA

Bạn làm việc tại LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA

LA SINFONÍA DEL REY HOTEL & SPA

Click để đánh giá