Các phòng ban đang tuyển dụng tại Kotra

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Kotra

Cập nhật 08/03/2025 15:07
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Kotra VietNam
UA Marketing
Kotra 4.0★
3 đánh giá 68 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 35 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 384/9-9A Nam Kỳ Khởi Nghĩa, P Võ Thị Sáu, Q3,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • User Acquisition Strategy:
  • Planned and executed advertising strategies to attract new users.
  • Analyze the market and competitors to optimize long-term strategies for campaigns. Budget & Campaign Management:
  • Allocate and optimize the advertising budget across platforms (Facebook, Google Ads, TikTok, Unity Ads, ironSource, etc.).
  • Ensure strong performance by monitoring CPI, and CPA metrics and optimizing ROAS and ROI for all campaigns.
  • Performance Analysis & Optimization:
  • Track, analyze, and optimize campaign performance using key metrics such as CTR, CPI, LTV, and ROAS.
  • Apply data-driven methods to improve advertising effectiveness continuously. Collaboration with the Product Development Team:
  • Work closely with the game development team to stay updated on new features and ensure advertising messages align with the product.
  • Provide feedback on product development strategies based on campaign data and user feedback.
  • Collaborate with the creative team to develop innovative and effective marketing materials. Ad Partner Management:
  • Build relationships with advertising partners and networks to maximize user quality and reach.
  • Negotiate with partners to ensure the best outcomes for the company. Trend Updates & Reporting:
  • Stay updated on the latest trends in marketing, advertising technology, and user behavior.
  • Prepare regular performance reports and adjust strategies based on data insights.

Yêu cầu công việc

  • At least 3 years of experience in User Acquisition for games (preferably in genres like Puzzle, Casual, Match3, etc.).
  • Strong data analysis skills and strategic thinking.
  • Deep knowledge of MMP tools and advertising platforms (Facebook, Google Ads, TikTok, Unity Ads, ironSource, etc.).
  • Proven experience in managing budgets and optimizing advertising costs.
  • Ability to work independently and collaborate effectively with other departments.
  • In-depth understanding of market trends and user behavior in the tech and gaming industries.

Quyền lợi được hưởng

  • Salary: Up to $1,500 (negotiable based on qualifications).
  • 40-hour work week, with public holidays off.
  • Comprehensive health insurance and regular health check-ups.
  • 16+ days of annual leave.
  • Quarterly, project-based, and annual bonuses; holiday, Tet, and birthday gifts/bonuses.
  • Regular company trips, birthday parties, and other events.
  • Salary review every 6 months based on performance.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, 117 Trần Duy Hưng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 1962

Mission

Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.


Review Kotra

4.0
3 review

09/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mọi người đều tốt bụng và thoải mái

06/09/2023
Marketing Executive tại Hà Nội

NICE and a wonderful job I have ever had in my career

06/09/2019
Marketing Executive tại Hà Nội

A mix of Korean and host country's cultures

Những nghề phổ biến tại Kotra

Bạn làm việc tại Kotra? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kotra

Kotra

Click để đánh giá