Các phòng ban đang tuyển dụng tại Kotra

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Kotra

Cập nhật 08/03/2025 15:07
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Kotra VietNam
Senior Expert, Product and Solution (40000645)
Kotra 4.0★
3 đánh giá 68 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 12 - 13 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

Manage and be responsible for activities related to product/ Solution/ Journey development and management for division through:

  • Product/ Solution/ Journey design, embedded with customer experience required
  • Product/ Solution/ Journey policy và guidelines
  • Provide training knowledge on Product/ Solution/ Journey
  • Other tasks assigned by department Head/Director

Key Accountabilities (1)
  • Deploy, coordinate with stakeholders and participate in the development and administration of policies related to customers:
  • Building and managing product trees and related documents of customers;
  • Coordinate with stakeholders to ensure the effectiveness of risk management, excluding legal risks, operational risks, compliance risks;
  • Responsible for the management, development, adjustment and standardization of regulations, guidelines, products/packages/business programs/solutions of the Division in accordance with the law, Techcombank's general policies và customer's need.
  • Development of products/product packages/Business programs/solutions
  • Responsible for/coordinating feasibility assessment and proposing product/solution development ideas, product/solution development planning
  • Responsible for/coordinating in building/adjusting products/product packages/solutions, sales programs to meet the needs of each segment/sub-segment/region/sub-sector on the basis of CVP
  • Building operating procedures – systems and services
  • Responsible for/coordinating design, construction, development, adjustment of operating processes from the perspective of product/product package/Biz program/solution, update problems (if any), propose alternatives, process improvements, modifications
  • Responsible for implementing or coordinating with Internal Divisions to improve and automate operational and service processes
  • Price and fee policy:
  • Responsible for/coordinating the development/adjustment and management of product/package/solution pricing models/promotions by segment/sub-segment, by regions/areas on the basis of CVPs, policies and orientations of Techcombank.
  • Develop and manage pricing policy/governance framework for customers
  • Monitoring/coordinating product portfolio management/product packages/solutions/promotions
  • Responsible/coordinating for monitoring và managing the effectiveness of products/product packages/Biz program and proposing solutions to improve operational efficiency
  • Project:
  • Participate in projects related to products/solutions for business customers
  • Training and capacity development:
  • Drafting training documents for Products/Solution
  • Participating in and implementing sharing / training / coaching for consulting forces on products and solutions
  • Other tasks assigned by the department head

Key Accountabilities (2)

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Director/Head of function

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in Division, other units in TCB

Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
  • Priority to have a master's degree or higher

Minimum 12 Years Working Experience In Banking/finance/credit/marketing With

  • Understanding of solutions to improve performance of division (resource, system, operations, risk management)
  • Understanding of banking activities
  • Understanding of strategy, business model, CVP
  • Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, 117 Trần Duy Hưng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

KOTRA ra đời vào năm 1962 và cho đến nay đã hình thành và phát triển hệ thống các văn phòng ở nước ngoài gồm 94 trung tâm được gọi là KBC (Trung tâm Thương mại Hàn Quốc) tại 69 quốc gia trên thế giới. KOTRA giữ vai trò là người dẫn đường trong hoạt động xúc tiến thương mại và đầu tư của Hàn Quốc và cung cấp các dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và đầu tư ở nước ngoài cho các doanh nghiệp Hàn Quốc. KOTRA Hanoi KBC được thành lập vào năm 1996 và từ đó đến nay luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Thành lập năm 1962

Mission

Luôn nỗ lực hết mình để đẩy mạnh giao lưu thương mại và đầu tư giữa Hàn Quốc và Việt Nam. Từ tháng 8/2018, KOTRA Hanoi vinh dự trở thành trụ sở chính của KOTRA khu vực Đông Nam Á và Châu Đại Dương, phụ trách hoạt động xúc tiến thương mại của khu vực.


Review Kotra

4.0
3 review

09/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mọi người đều tốt bụng và thoải mái

06/09/2023
Marketing Executive tại Hà Nội

NICE and a wonderful job I have ever had in my career

06/09/2019
Marketing Executive tại Hà Nội

A mix of Korean and host country's cultures

Những nghề phổ biến tại Kotra

Bạn làm việc tại Kotra? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kotra

Kotra

Click để đánh giá