Workplace: District 1, Ho Chi Minh City
Working Hours: 12pm - 9pm
Salary: 25M to 30M
Responsibilities
· Provide technical support to users both local and in Australia - respond to incoming requests via phone and ticketing system in an efficient and effective manner
· Diagnose and troubleshoot hardware and software issues, and guide users through resolution steps
· Install software on user's device on site and remotely, perform basic administrative tasks such as password resets, account creations etc.
· Manage tasks in service request queue, resolve or triage incidents and requests within appropriate timeframe information about the status of assigned jobs
· Create and administer various shared network resources, provide permissions to software, drives and accounts and other general administrative needs
· Maintain and update documentation as required, including, but not limited to End User Work Instructions, Self-Help guides and technical documentation for inclusion into the Knowledge Base
· Debugging / Investigating the customized issuesYêu Cầu Công Việc
Knowledge, Skills & Experience
· University Qualification in Computer Sciences, Information Technology, or related field with certificates
· 2+ years experience in a technical role such as Desktop Services as Level 1 / Level 2
· Strong knowledge of Windows operating systems
· Experience in commercial IT technologies such as Networking and basic Server configuration
· Excellent Microsoft platform expertise including but not limited to Active Directory, Group Policy, Office 365, hybrid on-premise and cloud based solutions
· Strong understanding of Routing, Firewall Security, Wireless etc
· Full understanding of the Information Technology Infrastructure Library (ITIL) Framework
· Experience in documenting processes and procedures
· Experience with SQL and its variation among popular databases
· Software Development Fundamentals, Problem Solving, Documentation Skills
· Capable of troubleshooting common database issues
· Experience with Microsoft Access and VB
· Knowledge of SQL reporting services - advantage
**Please note: As part of interview process a technical assessment will be carried out by one of our senior team members.
Personal Attributes:
· Fluent in English
· Good written and verbal communication
· Attention to detail
· Customer Service Mindset
· Dedicated
· Team Work
· Meet strict deadlines / KPIS
· Problem SolvingChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam được chuyển đổi mô hình từ Ngân hàng TMCP Xây dựng Việt Nam theo quyết định số 250/QĐ-NHNN ngày 05/03/2015 của Ngân hàng Nhà nước. Tên Tiếng Việt, tên viết tắt Tiếng Việt, tên Tiếng Anh và tên viết tắt Tiếng Anh lần lượt là: Ngân hàng thương mại trách nhiệm hữu hạn một thành viên Xây dựng Việt Nam - Ngân hàng Xây dựng - Construction Bank – CB.
Sau 3 năm chính thức trở lại hoạt động, đến nay, Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam có vốn điều lệ đạt 3.000 tỷ đồng cùng hệ thống mạng lưới hơn 100 điểm hoạt động trên toàn quốc. Là Ngân hàng 100% vốn sở hữu Nhà nước với sự hỗ trợ toàn diện của Vietcombank về quản trị, công nghệ, khách hàng, thanh khoản…Ngân hàng Xây dựng định hướng phát triển trở thành một ngân hàng bán lẻ đa năng trên nền tảng công nghệ hiện đại.