Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- To work very closely with the product marketing team to ensure all product management and sales activities are perfectly synchronized with each other at all times.
- To arrange product demonstrations and benchmark tests for major account customers.
- To conduct market research on competitor’s performance/activity and pricing.
- To participate in adhoc projects or assignments as directed by the Direct Manager.
- Ability to formulate, plan & implement creative sales strategies to create demand, and opportunities, maximize market penetration and accelerate sales growth development.
- Planning and implementing the overall Distribution Channel Strategy
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree/ Diploma in Business Administration or a related field (e.g. Sales, Marketing)
- Minimum 3-5 years of Sales experience in the machine/IT industry
- Experience and strong knowledge in using and communicating about scanners, printers, digital imaging equipment, and software.
- Fluent in English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 26 Tr - 33 Tr VND
Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam được chuyển đổi mô hình từ Ngân hàng TMCP Xây dựng Việt Nam theo quyết định số 250/QĐ-NHNN ngày 05/03/2015 của Ngân hàng Nhà nước. Tên Tiếng Việt, tên viết tắt Tiếng Việt, tên Tiếng Anh và tên viết tắt Tiếng Anh lần lượt là: Ngân hàng thương mại trách nhiệm hữu hạn một thành viên Xây dựng Việt Nam - Ngân hàng Xây dựng - Construction Bank – CB.
Sau 3 năm chính thức trở lại hoạt động, đến nay, Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam có vốn điều lệ đạt 3.000 tỷ đồng cùng hệ thống mạng lưới hơn 100 điểm hoạt động trên toàn quốc. Là Ngân hàng 100% vốn sở hữu Nhà nước với sự hỗ trợ toàn diện của Vietcombank về quản trị, công nghệ, khách hàng, thanh khoản…Ngân hàng Xây dựng định hướng phát triển trở thành một ngân hàng bán lẻ đa năng trên nền tảng công nghệ hiện đại.