Company Description
Headquartered in Singapore, the Getz Group is a dynamic and forward-thinking technology solutions company that specializes in digitally transforming the Food and Beverage (F&B) industry. Our goal is to empower businesses with cutting-edge solutions, resulting in an impressive 50% increase in sales and a substantial 50% reduction in costs. Committed to excellence and unwavering customer satisfaction, Getz Group takes pride in delivering high-quality products and services tailored to meet the unique needs of our clients in Singapore
At Getz, we offer not only one of the highest salaries but also a suite of attractive benefits, ensuring that we attract and retain the best talent in Vietnam. Enjoy top-tier perks, attractive salary, traveling opportunities, and working with a highly capable team by choosing to join Getz today – where opportunities abound, and a world of possibilities await you!
Job Description
- Junior 1 - Order monitoring & Delivery compensation: https://docs.google.com/document/d/18hiDMrXETckegPdLx4cOgZvcLtAK6IXBtJrkHTcV4UQ
- Junior 2 - Response: https://docs.google.com/document/d/1s_dJzrn2Gbat0g1Npaf-dRnenLELb8AGcxD9AUhXdjI
Qualifications
- Junior 1: At least 1 year of experience in Customer Support/ Customer Service
- Junior 2: At least 3 years of experience in Customer Support/ Customer Service
- Fluent in written & spoken English
- Good teamwork skills
- Good customer support communication skills
- Good time management skills
- Possesses good interpersonal skills and a positive attitude
- Strong willingness to learn and adapt to new challenges
- Able to work effectively in a high-pressure working environment
What would you get?
- High competitive salary
- Salary review: up to 2 times/year
- Premium Healthcare Package for Staff and Family Members
- Diverse Holidays & Special Events Bonuses & incentives
- Family Financial Support - Education for up to 2 kids
- Lunch Allowance
- Professional Training and Development Budget
- Global Exposure and Travelling Opportunities
- Sponsored Trip to Singapore to broaden your horizon and training opportunities.
- Annual company-wide Overseas Rest & Relax Trip
- Bi-Annual Recognition: Salary Reviews and Appreciation
Working shift: 40 hours/week, off 2 days/week (no overnight shift)
For applying, sending your English CV to email: [email protected] with title: "Customer Support Junior 1 (Junior 2) - Your full name"
Ngân hàng TMCP Kiên Long viết tắt là KienlongBank, tên quốc tế: Kien Long Commercial Joint Stock Bank. Thành lập từ năm 1995, tính đến nay gần 30 năm hoạt động, Ngân hàng Kiên Long đã trở thành một trong những ngân hàng bán lẻ hàng đầu trong hệ thống ngân hàng Việt Nam với 01 Hội sở và mạng lưới 134 Chi nhánh/phòng giao dịch khắp 28 tỉnh thành, cùng số vốn điều lệ 4.231,2 tỷ đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế
- Khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Annual trips
- Barbecues
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, KienlongBank được nhận Bảng vàng vì có nhiều đóng góp trong hoạt động an sinh xã hội vùng ĐBSCL và vinh dự đón nhận bằng khen của Thống đốc Ngân hàng Nhà nước vì đã có thành tích xuất sắc trong công tác thống kê ngành Ngân hàng giai đoạn 2011 – 2015.
- Năm 2017, KienlongBank tiếp tục vinh dự đón nhận bằng khen của Chủ tịch UBND tỉnh Kiên Giang vì đã có thành tích đột xuất, xuất sắc trong việc đóng góp thực hiện công tác an sinh xã hội trên địa bàn tỉnh Kiên Giang và bằng khen của BCH Tổng LĐLĐ VN vì đã có thành tích xuất sắc trong phong trào thi đua lao động giỏi và xây dựng tổ Công đoàn vững mạnh năm 2017.
- Năm 2019, KienlongBank tiếp tục nằm trong Top 500 Doanh nghiệp có lợi nhuận tốt nhất Việt Nam, Top 100 công ty đại chúng lớn nhất Việt Nam do Forbes Việt Nam công bố.
- Tháng 01/2021, tại sự kiện “Lễ công bố Top 500 doanh nghiệp lớn nhất Việt Nam năm 2020”, KienlongBank được vinh danh trong bảng xếp hạng Top 500 doanh nghiệp lớn nhất (VNR500), Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhanh nhất (FAST500) và Top 500 doanh nghiệp có lợi nhuận tốt nhất Việt Nam (PROFIT500).
- Năm 2022, KienlongBank một lần nữa được vinh danh trong Top 500 Doanh nghiệp có lợi nhuận tốt nhất Việt Nam năm 2022; Ứng dụng KienlongBank Plus được vinh danh tại hạng mục "Sản phẩm, Dịch vụ, Giải pháp Chuyển đổi số tiêu biểu" tại Lễ trao giải thưởng "Chuyển đổi số Việt Nam - Vietnam Digital Awards 2022".
Mission
- Cung cấp dịch vụ ngân hàng chuyên nghiệp, luôn mang lại giá trị gia tăng đối với khách hàng, cổ đông
- Chia sẻ giá trị Xanh và tiên phong tham gia các chương trình, hoạt động Xanh vì lợi ích phát triển cộng đồng tại Việt Nam.
Review Ngân hàng Kiên Long - Kienlongbank
Môi trường thân thiện, gắn bó với nhau như gia đình. Chính vì vậy nên bè phái, vây cánh nhiều.
Chỉ tiêu thấp. Nhàn đồng nghĩa lương thấp
Phát triển từ một ngân hàng gia đình.