Các phòng ban đang tuyển dụng tại PERSOLKELLY Vietnam.

Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Ngân hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm PERSOLKELLY Vietnam.

Cập nhật 14/03/2025 10:09
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
PERSOLKELLY Vietnam
Event Sales Coordinator
PERSOLKELLY Vietnam. 3.4★
12 đánh giá 122 việc làm 88 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Additional Information

Job Number24191686

Job CategorySales & Marketing

LocationRenaissance Riverside Hotel Saigon, 8-15 Ton Duc Thang Street, District 1, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Viet Nam,VIEW ON MAP

ScheduleFull Time

Located Remotely?N

Position Type Non-Management

Position Summary

Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Promote awareness of brand image internally and externally. Gather materials and assemble information packages (e.g., brochures, promotional materials). Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott. Enter, retrieve, reconcile, and verify information (e.g., commissions, leads, third parties) in software involved in the sales process. Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants, special events). Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.

Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Comply with quality assurance expectations and standards. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Preferred Qualifications

Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.

Related Work Experience: At least 1 year of related work experience.

Supervisory Experience: No supervisory experience.

License or Certification: None

Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.

At Renaissance Hotels, we believe in helping our guests experience the DNA of the neighborhoods they are visiting. Our guests come to discover and uncover the unexpected, to dive into a new culture, or simply to make the most of a free evening. They see business travel as an adventure because they see all travel as an adventure. Where others may settle for the usual, our guests see a chance to bring home a great story. And so do we. We’re looking for fellow spontaneous explorers to join our team to bring the spirit of the neighborhood to our guests. If this sounds like you, we invite you to discover career opportunities with Renaissance Hotels. In joining Renaissance Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Khu vực
Báo cáo

PERSOLKELLY Vietnam
PERSOLKELLY Vietnam. Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

PERSOLKELLY là một liên doanh được thành lập vào năm 2016 giữa PERSOL HOLDINGS (trước đây là Temp Holdings) và Kelly Services để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng về việc làm trong lực lượng lao động của thị trường mới nổi Châu Á Thái Bình Dương. Chúng tôi là một trong những nhà cung cấp giải pháp lực lượng lao động lớn nhất trong khu vực, trải rộng trên hơn 45 văn phòng trên 13 thị trường bao gồm Úc, Trung Quốc, Hồng Kông, Ấn Độ, Indonesia, Malaysia, New Zealand, Philippines, Singapore, Hàn Quốc, Đài Loan, Thái Lan và Việt Nam.

Phạm vi, quy mô và tầm hoạt động của chúng tôi đã thiết lập tiêu chuẩn ngành cho tuyển dụng xuyên biên giới và các giải pháp lực lượng lao động toàn diện. Kể từ khi thành lập, PERSOLKELLY đã bố trí hơn 59.000 vị trí trên khắp khu vực và hợp tác với 98% công ty Fortune 100™ cho nhu cầu giải pháp lực lượng lao động của họ.


Review PERSOLKELLY Vietnam.

3.4
12 review

27/02/2025
Research consultant tại Hồ Chí Minh

Công ty ổn, ai thích làm sales và build network tốt thì sẽ phù hợp

09/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cung cấp cho bạn một nền văn hóa học tập tốt

27/02/2024
Chuyên viên tuyển dụng tại Hồ Chí Minh

Chế độ thưởng tốt, văn phòng đẹp, trang thiết bị đầy đủ

Những nghề phổ biến tại PERSOLKELLY Vietnam.

Bạn làm việc tại PERSOLKELLY Vietnam.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PERSOLKELLY Vietnam.

PERSOLKELLY Vietnam.

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo