Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Overview
Founded in 2006 & began developing Magento solutions in 2007, On Tap has become the UK’s longest-serving official Magento Solutions Partner. With years of experience, we’ve mastered what makes a great eCommerce site and expanded our expertise to platforms like Shopware, Shopify, and BigCommerce, while maintaining our focus on eCommerce.
As a core part of our strategic growth, AuditIQ is designed as a 24/7 assistant that ensures websites are secure, updated, and optimized across leading eCommerce platforms.
Become a Product Owner, you will drive the vision, strategy, and development of AuditIQ, ensuring it remains the leading tool for proactive website optimization. This role offers the opportunity to shape a cutting-edge product with global impact.
Key Responsibilities
- Develop and implement the product strategy and roadmap for products, aligning with market trends, customer feedback, and business objectives.
- Conduct in-depth market research and competitive analysis to identify opportunities for product innovation and differentiation.
- Work collaboratively with professional Developers, Marketers, and Customer Support Team to define product requirements, prioritize features, and ensure timely project delivery.
- Oversee the product development process from concept to launch, ensuring alignment with strategic goals and the product vision.
- Establish and monitor key performance indicators (KPIs) to measure product success and analyze metrics to identify areas for improvement
- Gain a thorough understanding of customer needs and challenges through user research, feedback, and data-driven insights.
- Serve as a product advocate, communicating the value of apps and themes internally and externally while promoting adoption among merchants.
- Stay updated on industry best practices, emerging technologies, and Shopify platform developments to inform product decisions and maintain a competitive edge.
Benefits
- Salary: Up to 35.000.000 VND.
- Opportunity to become a key member: As a key member of our growing team, you’ll have the chance to contribute directly to the core development and strategic direction of our Shopify apps and theme. Your insights and contributions will be valued and integral to our success.
- Professional Development Led by one of the Top International e-Commerce product company.
- Potential Leadership Opportunities: We believe in nurturing talent from within our organization. With your demonstrated skills and dedication, you’ll have the chance to take on leadership roles and lead your own team within our company. This is an opportunity to shape the future direction of our products and make a significant impact on our success.
- Working time: 5 days per week from 8:30 AM to 5:45 PM. Allowed 13.5 days absence per year (12 days absence according to laws and 1.5-day absence for annual company trip)
- Chance to participate in team-building, picnics, summer trip, voluntary activities … regularly
- Convenient office at 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floor with scenic views. Tea, coffee, and drinks are always available at the office.
- Social Insurance and Health Insurance are paid by the company after 2 months of working trial and others benefit according to the Labor Law.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years of relevant experience as a Product Owner/ Product Manager or in relevant roles. Experience in e-commerce is not mandatory but highly preferred.
- Strong communication and interpersonal skills, particularly in decision-making and problem-solving scenarios.
- Proficient in conducting detailed problem analyses.
- Fluent in English, especially speaking skills.
- Advocate for delivering excellent user experiences.
- Familiarity with data-driven product development is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Lên đến 35 Tr VND
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.
Review SAPO Technology
Đội ngũ sale có không ít người thiếu trách nhiệm
Đào tạo cho nhân viên mới, không phải áp kpi từ đầu nên dễ thở nhưng lương thấp
Khối công nghệ siêu vui, thực tập 5 tháng được lên chính thức vui lắm