Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Primary Objectives of Position
Coach the Operation team under direction and method of senior leader to increase productivity functionally and effectively as standard operations.
Communicate to the Team about company policy, operating standards in professional manner
Own full responsibility of Customer Satisfaction action plan about of the brand.
Essential Functions
Discuss and align with senior leader about the SOP and execution plan.
In depth comprehension of new SOP to guide and correct the team when implementing new behaviors.
Report routine in active manner to senior leader about new implementation to ensure the proper system coaching will be executed.
Support senior leader in term of company procedures to make new SOP to be recognized officially in the system.
Maintain the communication to the team and ensure the value of the brand is cascaded properly under the leadership of senior leader.
Follow up the action plan on recovery of service and make sure the status is done completely
Manage the operating standards, keep consistent quality of service among stores.
Visit Store daily to evaluate the operations, talents and customers experience.
Ensure enough workforce in the store with high productivity
Handle serious customer complaints (over authority of Store manager) occurred in store
People Management
- To report into and work closely with the Director of Operation on management progress.
- To actively engage in the recruitment and selection process with a focus on attracting, appointing and retaining good candidates.
- To proactively manage and review the performance and progress of managers, set objectives and targets and liaise with the HR Department to develop individual training plans for the team. Liaise with HR when appropriate on performance matters.
- To motivate and empower staff teams and volunteers to develop and achieve sales and contribution.
Strategy and Communication
- Is responsible for reporting weekly and monthly income figures and completing quarterly reports for the Director of Operationon a quarterly basis.
- Is responsible for updating manpower status every quarter and to pass on the information to the HR Manager.
- The manager will maintain good contact with Marketing Manager, including suggesting improvements of the promotion for the stores.
Corporate Behaviours
He / She will be expected to:
- Work with the company’s aims and objectives, upholding its vision and mission.
- Demonstrate respect for others and value diversity Act responsibly in regards to the health and safety of the staffs and others Focus on the service user and customer, both internally and externally, at all times Make an active contribution to developing the service
- Learn from, and share experience and knowledge Keep others informed of issues of importance and relevance
- Consciously review mistakes and successes to improve performance Act as an ambassador for the Brand and maintain the highest professional standards at all times Use discretion and sensitivity and be aware of issues requiring total customer confidentiality Demonstrate a flexible approach to their work.
In addition, the managers and supervisors will commit to:
- Value and recognise ideas and the contribution of all team members.
- Coach individuals and teams to perform to the best of their ability Delegate work to develop individuals in their roles and realise their potential performance.
- Provide support, feedback and guidance to all team members.
- Encourage their team to achieve work/personal life balance.
Yêu Cầu Công Việc
- Fluent in English
- Experience working with a F&B chain is plus
- Other Specific Requirements: Excellent communication, listening, negotiation skills,…
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 27 - 40
- Lương: 30 Tr - 50 Tr VND
Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông
-
Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.
Mission
Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.
Review SAVILLS
Quan tâm nhiều đến nhân viên cấp thấp nhưng nếu gặp phải lãnh đạo không giỏi, bạn có thể bị mắc kẹt mãi mãi ở vị trí của mình
Lợi ích của Savill tùy theo từng dự án mà phụ thuộc nhiều vào "Chủ nhà"
Mức lương tốt, Đồng nghiệp hỗ trợ hết mình, Môi trường Quốc tế & Chuyên nghiệp nhưng thiếu sự đồng cảm