Mô tả công việc
Other Duties:Perform other administrative and operational duties as assigned by the Head of Academic Services.
Consultation and Guidance:Advise parents on academic programs across the school system to ensure the best and most suitable choices for each student.
Service Termination:Record and promptly notify relevant departments when a student ceases to use the services.
Team Participation:Contribute effectively to the service team&039;s goals by completing tasks accurately and on time.
Operational Assistance:Assist with non- academic aspects of procedures, including handling student complaints, appeals, timetabling, timesheets, re/enrollments, class management, and attendance (recording late arrivals and early dismissals).
Student Status and Data Management:Track student status (new, current, deferred, withdrawn, etc.), update student results, and manage statistical data for reporting.Support contacting parents to ensure timely tuition fee payments.Manage student- related information, including administrative support for examination preparation, attendance lists, result updates, report card issuance, and updates to academic records and special events (discipline, reprimand, reward, etc.).Ensure data management aligns with MOET, Ontario, IB, and AP criteria and policies.
Collaboration:Collaborate with other administrative staff within and outside the ASO to ensure smooth execution of administrative duties.
Confidentiality and Compliance:Maintain confidentiality and integrity while ensuring compliance with legislative reporting requirements of student records.
Communication:Ensure accurate and timely communication with clients on all requests, including advising students and parents.Utilize persuasion skills when dealing with internal and external contacts.
Administrative Support:Provide assistance with events (Parent events, New Teacher Orientation, Graduation, etc.) and workshops.Prepare supporting documents for students, such as confirmation letters and copies of report cards, when required.Manage related administration tasks.
Translation and Interpretation:Provide interpretation and translation services for the Leadership team and teachers during meetings with parents.Draft, translate, and distribute letters to parents within the system.
Team Supervision and Reporting:Directly supervise the ASO team.Report to and follow directives from the Head of Academic Services.
Yêu cầu công việc
Ability to organize work independently while also being an effective team player.
Strong observational skills and the capability to address and resolve issues quickly and effectively.
Experience in supervising a team and managing administrative functions.
Bachelor’s degree in Administration, Education, or a related field. A master’s degree or relevant certification is a plus.
Careful, meticulous, and well- organized with a commitment to maintaining confidentiality.
Proficiency with office computer systems and software.
Strong communication skills and a high level of professionalism.
Demonstrated ability to handle multiple tasks simultaneously and solve problems efficiently.
Excellent verbal and written communication skills in English and Korean.
At least 5- 7 years of experience in a similar administrative role, preferably within an educational institution.
Possess a proactive, can- do attitude.
Quyền lợi
Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 02:45:03
Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông
-
Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.
Mission
Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.
Review SAVILLS
Quan tâm nhiều đến nhân viên cấp thấp nhưng nếu gặp phải lãnh đạo không giỏi, bạn có thể bị mắc kẹt mãi mãi ở vị trí của mình
Lợi ích của Savill tùy theo từng dự án mà phụ thuộc nhiều vào "Chủ nhà"
Mức lương tốt, Đồng nghiệp hỗ trợ hết mình, Môi trường Quốc tế & Chuyên nghiệp nhưng thiếu sự đồng cảm