- Customer Insight
- Collect / learn the assumptions and sources of potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of the MM segment / key sub-segment assigned ./
- Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on business plan for customers.
- Products and Price:
- Standard products and services, product packages and business programs including mobilization, credit, services, commercial finance, forex, derivative products and investment in MM customers according to TCB's regulations from time to time.
- Price policy based on financial plan with customers (ACP) / risk (RORWA) /efficiency on risky assets (TOI / RWA)/life cycle value of customers (CLV) according to Techcombank regulations.
- collect information, competition policy of portfolio management customers.
- Sales and service:
- Establish relationships with new business customers according to leads assigned or self-search
- Manage and develop existing customer portfolio (sales, quality, structure ...), promote upsale, cross-sell to increase wallet share and portfolio quality according to TCB's strategic direction.
- Financial consulting for customers: Coordinate with product sales departments and related units to develop overall, optimal financial solutions to ensure customers are best served according to the service model regulated by TCB from time to time.
- Make sales and service plans with each customer through ACP and implement customer relationship strategy oriented by TCB
- Customer care: Responsible for taking care of customers in the management list, fully implement service quality standards, commitments to quality of service according to TCB's regulations to increase customer experience and satisfaction at TCB
- Risk management
- Be responsible for end-to-end credit risk management on the portfolio managed by the Client. Directly perform / coordinate with Risk Management Division to appraise customers;
- Credit appraisal: Collect records, documents; check, supervise, update relevant information about customers, customer's business situation to serve customer appraisal, propose solutions and submit for approval.
- Post-credit management: Manage, supervise after credit granting, identify early warning signs and implement risk handling instructions/directions. Manage the debt collection process for customers, participate in the debt settlement process according to regulations.
- Grasp and absolutely comply with regulations on operational risk management.
- Actively identify and manage operational risks related to the customer portfolio being managed
- Operation
- Absolutely comply with regulations, processes, instructions ... related
- Organization và Human Resources:
- Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related changes.
- Closely cooperate with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
- Effective management:
- Effectively manage the customers portfolio assigned according to the instructions and regulations of TCB.
- Strictly manage business performance compared to assigned targets.
- Other jobs
- As assigned by the line manager
- University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
- Experience: Minimum of 12 years in the field of sales, appraising business customers.
- English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông
-
Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.
Mission
Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.
Review SAVILLS
Quan tâm nhiều đến nhân viên cấp thấp nhưng nếu gặp phải lãnh đạo không giỏi, bạn có thể bị mắc kẹt mãi mãi ở vị trí của mình
Lợi ích của Savill tùy theo từng dự án mà phụ thuộc nhiều vào "Chủ nhà"
Mức lương tốt, Đồng nghiệp hỗ trợ hết mình, Môi trường Quốc tế & Chuyên nghiệp nhưng thiếu sự đồng cảm