Việc làm SUPER HOTEL Candle

Cập nhật 13/11/2024 21:36
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
SUPER HOTEL Candle
Marketing Manager
SUPER HOTEL Candle
90 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Brand Management:

  • Develop and maintain the institution’s brand identity and messaging strategy.
  • Ensure consistency in branding across all communication channels.

Enrollment Marketing:

  • Create and execute marketing campaigns to attract prospective students.
  • Collaborate with the enrollment team to meet enrollment targets.

Digital Marketing:

  • Oversee the institution’s online presence, including the website and social media platforms.
  • Utilize digital marketing strategies to reach and engage with target audiences.

Content Creation:

  • Generate compelling content, including articles, blog posts, videos, and infographics, to promote the institution’s programs and initiatives.

Public Relations:

  • Cultivate relationships with media outlets and journalists.
  • Prepare and distribute press releases and manage, media inquiries.

Advertising and Promotion:

  • Plan and manage advertising campaigns, including online and offline channels.
  • Optimizing advertising spending to maximize ROI.

Market Research:

  • Conduct market research and competitor analysis to identify trends and opportunities.
  • Use data-driven insights to refine marketing strategies.

Internal Communication:

  • Facilitate effective communication within the organization, ensuring that staff and faculty are informed about the institution and developments and initiatives.
  • Manage internal communication channels and platforms.

Crisis Communication:

  • Develop and implement crisis communication plans and protocols.
  • Handle communication during crises or sensitive situations.

Budget Management:

  • Manage the marketing and communication budget, tracking expenses and ensuring cost effectiveness.

Team Leadership:

  • Recruit, train, and lead a team of marketing and communication professionals.
  • Set clear performance goals and provide ongoing guidance and feedback.

Stakeholder Engagement:

  • Collaborate with academic departments, enrollment teams, alumni, and other stakeholders to align marketing efforts with organizational goals.

Alumni Engagement:

  • Develop strategies to engage alumni and leverage their support for institutional growth and development.

Compliance and Ethics:

  • Ensure all marketing and communication activities adhere to ethical standards and comply with relevant laws and regulations.

Evaluation and Reporting:

  • Monitor the effectiveness of marketing campaigns and communication efforts.
  • Prepare regular reports for senior management and the board of directors.

Industry Trends and Best Practices:

  • Stay updated on trends and best practices in marketing and communication within the education sector.
  • Implement innovative approaches to reach target audiences effectively.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from College majoring in journalism, communication, foreign affairs, marketing, or related majors.
  • At least 3 years of experience in similar or related positions.
  • Good communication and relationship building, independent and proactive work, good writing skills and creativity.
  • Solid knowledge of social media.
  • Good teamwork skills.
  • Fluent in English

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
50 Trương Định

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

SUPER HOTEL Candle
SUPER HOTEL Candle Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
287-301 Đội Cấn, Quận Ba Đình

SUPER HOTEL Candle Hà Nội là một trong những dự án của Tập đoàn Nhân Nghĩa, được khởi công xây dựng năm 2007 với tổng mức đầu tư hơn 40 triệu USD, Candle Hotel đã được khẳng định đạt tiêu chuẩn khách sạn 4 sao và chất lượng dịch vụ hạng sang. Những nét độc đáo của kiến trúc tân cổ điển, sự tinh tế t rong đường nét, mới lạ trong cách phối hợp đã góp phần tạo nên một không gian kiến trúc sang trọng, lịch sự mang đẳng cấp Quốc tế mà vẫn đậm đà bản sắc Á Đông.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại SUPER HOTEL Candle

Bạn làm việc tại SUPER HOTEL Candle? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SUPER HOTEL Candle

SUPER HOTEL Candle

Click để đánh giá