Việc làm SUPER HOTEL Candle

Cập nhật 13/11/2024 21:36
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
SUPER HOTEL Candle
[BOUJEE CLUB] VIP MANAGER (CUSTOMER SERVICES)
SUPER HOTEL Candle
90 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 20/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Ca đêm
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.

2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.

3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.

4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.

5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.

6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.

7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.

8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.

9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.

10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.

11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.

12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.

13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.

14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.

Quyền lợi được hưởng

Lương cơ bản tốt trong ngành + Service charge + Phụ cấp cơm 

Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13 

BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt 

Đóng BHXH từ khi thử việc 

Team building

Yêu cầu công việc

- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.

- Must present a well-groomed appearance.

- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.

- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.

- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

SUPER HOTEL Candle
SUPER HOTEL Candle Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
287-301 Đội Cấn, Quận Ba Đình

SUPER HOTEL Candle Hà Nội là một trong những dự án của Tập đoàn Nhân Nghĩa, được khởi công xây dựng năm 2007 với tổng mức đầu tư hơn 40 triệu USD, Candle Hotel đã được khẳng định đạt tiêu chuẩn khách sạn 4 sao và chất lượng dịch vụ hạng sang. Những nét độc đáo của kiến trúc tân cổ điển, sự tinh tế t rong đường nét, mới lạ trong cách phối hợp đã góp phần tạo nên một không gian kiến trúc sang trọng, lịch sự mang đẳng cấp Quốc tế mà vẫn đậm đà bản sắc Á Đông.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2007

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại SUPER HOTEL Candle

Bạn làm việc tại SUPER HOTEL Candle? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SUPER HOTEL Candle

SUPER HOTEL Candle

Click để đánh giá