Are you a huge Football fan? Do you enjoy heart-pounding journey while leading the worlds' greatest Football clubs to glory? Do you aspire to spread the joy to the like-minded players? Welcome to our FC Online (FCO) Team! Join us as we embark on a thrilling journey through the electrifying realm of competitive gaming!
About Our Position
The Product Specialist at FC Online (FCO) plays a crucial role in optimizing in-game experiences with a focus on monetization and live operations. By leveraging deep insights into game mechanics, you will devise innovative monetization strategies, enhancing monetization streams, and create engaging activities across diverse player segments.
Job Description
What You Will Do In This Position?
- Monetization: Define monetization plan, optimize game monetization between player segments, including but not limited to optimizing in-game sales/top-up promotions, improving user payment channels, pricing strategy, etc.
- Product Operations: Enrich the game with several layers of activities, driving all stages of these activities' planning and development to attract new users, retain existing ones, and re-engage churned users across various channels.
- Market Research: Conduct market research to stay updated on FCO users’ insights, industry trends, competitive landscape, and emerging opportunities to propose/create new feature/campaign to drive business goals and user experience
- Performance Optimization:
> Propose/Develop new feature/tools to support Excellent Operation
Job Requirements
Who Are We Looking For?
- Experience: 2-3 years working experience in product operations, monetization, strategy consulting, BA, BI or related fields in Digital Product industry
- Background: Bachelor's degree from reputable universities or equivalent practical experience
- Technical Skill:
> Advanced skills in Microsoft office
- Passion: A deep love for Football is a must-have. Additional, your passion for any type of competitive games is also required.
- Soft Skills: Razor-sharp analytical mind, excellent problem-solving abilities, and clear, impactful communication skills. - Language: Fluent in English (must-have)
- Impactful & Challenging Work: Join a dynamic environment where your contributions can shape the gaming experiences of millions.
- Opportunities for Growth: Embark on a journey of personal and professional development across various business tracks.
- Vibrant Culture: Connect with like-minded individuals in a lively and inclusive workplace, where we work hard and play hard.
- Autonomy: Take charge of your projects and make your mark on the gaming industry.
- Competitive Package: Enjoy competitive salaries, modern facilities, office perks, and medical benefits.
- APPLICATION FORM GUIDANCE:
- Your CV
- The Garena Application Form (You can download the file in the link below, fill in and upload with your CV): https://shorturl.at/aH1os
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)