Mô tả công việc
Develop UX Writing Skills: Learn and apply UX writing techniques to create content that is clear, accessible, and user-friendly, ensuring an intuitive experience for a diverse, global audience under the guidance of seasoned industry experts.
Collaborate with Cross-Functional Teams: Work closely with Product, UX, and Marketing teams to ensure content aligns with brand tone, enhances usability, and meets the needs of various user demographics.
REQUIREMENTS
Educational Background: Currently studying or holding a degree in Marketing, Communications, Journalism, Languages, Business, or related fields.
Language Proficiency: Strong Reading and Writing skills, demonstated by an IELTS score of 6.5 or equivalent.
Technical Skills: Basic proficiency in Excel or spreadsheet applications to manage content tracking analysis, and reporting.
Attention to Detail: Highly meticulous, with a focus on accuracy and quality.
Curiousity and Growth Mindset: Naturally curious and motivated to learn; someone who seeks deeper understanding by frequently asking "Why?".
BENEFITS
Professional Development: Opportunities to learn UX writing and content creation in a supportive, collaborative environment.
Hands-On Experience: Gain practical knowledge through collaboration with Product, Marketing, and Customer Service teams.
Mentorship from Experts: Receive personalized guidance and feedback from industry experts to refine your content-writing skills, and build valuable industry connections.
Career Growth Potential: Participate in actual projects, receive an competitive internship allowance with potential for an official full-time role upon successful completion.
Dynamic Environment: Work in a fast-paced E-commerce/Tech environment that fosters skill growth and personal development, complemented by an inclusive culture and access to exclusive company benefits.
Thank you for your interest in the Product Content Writer Intern position at FireGroup Technology! Please complete the FORM to help FireGroup assess your suitability for the role.
HOW TO APPLY
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 12/12/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
APPLY NOW
Multimedia Design Intern Full-time
Tính chất công việc: Thực tập; Toàn thời gian - Địa điểm: Hồ Chí Minh - Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!;
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
Thank you for your interest in the Product Content Writer Intern position at FireGroup Technology! Please complete the FORM to help FireGroup assess your suitability for the role.
HOW TO APPLY
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 12/12/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
APPLY NOW
Multimedia Design Intern Full-time
Tính chất công việc: Thực tập; Toàn thời gian - Địa điểm: Hồ Chí Minh - Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!;
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)