The Prodi-G Programme is our signature launchpad for early careers professionals, encompassing opportunities for both interns and graduates across Singapore, Kuala Lumpur, Bangalore, Hanoi, Ho Chi Minh City and Bangkok.
Expressions of interest open now, with interviews to take place across Q1 2025.
As a graduate hire on our 2025 Programme, you'll be attached to a specific business team as a full-time, permanent member of staff, working on business-critical tasks and projects to answer this question, from day1.
You'll enjoy a flexible, hybrid working schedule and the same progressive benefits that we offer to all Gurus (employees).
You'll also spend approximately 15-20% of your time on group learning activities, exclusive executive networking, and deep-diving in to the application of specific skills to support your professional development. All this is designed to provide you with a broad skillset and a cross-functional, cross-geography professional network in an accelerated timeframe.
We will have openings starting in multiple departments including Data Science, Engineering, Marketing, Sales, Product, HR and other functions.
What You'll Dive Into:
- Taking ownership of assigned tasks, driving results, and showcasing a proactive approach to learning and professional growth.
- Engaging in collaborative projects, fostering friendly competition with local and international peers, with exciting opportunities awaiting the top contributors.
- Participating in tailored training sessions, workshops, and developmental opportunities to hone your skills and expand your knowledge.
- Embracing additional responsibilities as they arise, demonstrating a keenness for learning and adaptability.
Who You Are:
- PropertyGuru does not offer work permit sponsorship for the Prodi-G programme so you must have the permanent legal right to live and work in the country of your application
- A final year student who will have graduated in 2024 or H1-2025, with no more than 3 years of professional relevant work experience
- An ambitious and enthusiastic individual with a track record of academic and entrepreneurial achievement
- Demonstrated strong organizational and time management abilities, adept at multitasking and effective prioritization
- Excellent English language communication skills, both written and verbal (to participate in Groupwide learning and projects)
- Excellent leadership and interpersonal skills, fostering a collaborative and team-oriented approach
- Digitally native, with expertise across the Microsoft Office suite, social media tools and AI
- Enthusiasm for learning, with a proactive stance towards embracing new challenges and roles
What You'll Gain:
- Practical, hands-on learning experiences complementing your academic pursuits.
- Empowerment to contribute to genuine business projects, making a tangible impact.
- Opportunities for peer networking and engaging in social events.
- Platforms to refine your communication and presentation skills.
Duration:
- Full-time, from August 2025
Ready to Jump In?
We'll give you the tools, the trust and the power to shine. Your job? To make it count! Excited? Apply now and let's get acquainted.
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)