Mô tả công việc
• Function as the Production Manager for the Pastry Kitchen
• Manage and prepare shift operations and ensure compliance with all Food & Beverage policies, standards and procedures.
• Perform all duties of kitchen associates as required.
• Recognize superior quality products, presentations and flavor.
• Maintain food preparation handling and correct storage standards.
• Maintain purchasing, receiving and food storage standards.
• Ensure compliance with all local, state and federal (Health Department) regulations and FSMS Company standard
• Calculate accurate theoretical and weighted food costs.
• Follow proper handling and right temperature of all food products.
• Know and implement Hygiene and Safety Standards.
• Operate and maintain all department equipment and reports malfunctions.
• Develops and updates policies and manuals, as related to the division/department, for implementation in the field, while ensuring compliance to the same for consistency across the group.
• Actively participates in and leads recruitment and talent development for the division/department, to meet both current and future needs
• Participate in training associate on menu items including ingredients, preparation methods and unique tastes.
• Train associates in safety procedures and supervise their ability to follow loss prevention policies to prevent accidents and control costs.
• Develop and implement Manager, Supervisor & Associate training plans on a quarterly basis in conjunction with Human Resources Department.
• Participate in training the Restaurant and Catering associates on menu items including ingredients, preparation methods, seasoning and unique tastes.
• Interact with guests/customers, community, Company representatives, vendors and local education systems as needed.
• Enforce the food preparation and presentation guidelines to ensure consistent quality culinary offerings to our guests.
• Train, coach, and counsel associates in order to reach a satisfactory level of productivity.
• Perform any other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Certification as required to comply with culinary Education preferred
- 2+ years previous experience in same position at five star hotel
- Computer and Microsoft office skill
- Solid communication and training skill
- Menu compilation skill
- Extensive knowledge of food handling and sanitation standards
- The ability to work with multicultural team
- The ability to demonstrate and execute an exceedingly strong work ethic
- An appreciation for the people you work with
- Excellent communication skills
- An eye for detail and solving challenges
- Strong leadership skills
- Must be able to multi-task.
Yêu cầu hồ sơ
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)