Việc làm Cobi Group

Cập nhật 14/12/2024 09:43
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Cobi Group
TikTok Shop - MCN Management (Vietnam)
Cobi Group
115 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.

Why Join Us

Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.

Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.

To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.

At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.

Join us.

The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.

With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.

TikTok E-Commerce Creator Growth and Development Team's objective is to acquire and cultivate creators in a scaleable way to create E-Commerce content in TikTok.

Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.

Roles And Responsibilities

  • Responsible for the recruitment, support and management of MCN, formulate the short-term and long-term operation plan of the MCN, help MCN to identify, activate, uplift and retain MCN creators.
  • Responsible for establishing professional and effective cooperation mechanisms with agency partners to drive agency development; support MCN affiliate assortment with seller team to optimize the product pool.
  • With the resources and capabilities for business development, cross-border marketing and cross-industry cooperation, develop monetization modes for MCN;
  • Responsible for helping agencies with daily operation, establishing effective coordination and cooperation mechanisms with the XFN team, expanding MCN's assortment and enhancing regulations

Qualifications

  • Bachelor degree or above, with 4+ years of experience in e-commerce business or Affiliate/MCN industry, have a macro vision of the business and insight into KOL/MCN trends;
  • Livestream related experiences with celebrities/macro KOLs including scripting, assortment, data analyzing and etc. Familiar with products and brands, brand-side experiences are preferred.
  • Maintain a good relationship with stakeholders, strong business negotiation and resource integration capabilities, able to directly negotiate with senior managers of partners and align internal resources.
  • Strategic thinking, good pressure resistance and collaboration skills; strong learning ability and data management ability. Matured reporting and summarizing capabilities.
  • Data oriented, result oriented.

TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

COBI GROUP là doanh nghiệp được thành lập năm 2017 ở TP. HCM với 160 triệu đô vốn đầu tư của HANA COBI Hàn Quốc (công ty mẹ của Lock&Lock, thành lập năm 1978), có tổng 4 pháp nhân và đang hoạt động các ngành nghề cụ thể như sau: ① Office tower quy mô lớn tọa lạc tại Khu đô thị Phú Mỹ Hưng (COBI TOWER – 2 Tòa nhà (17 tầng, 20 tầng) với giá trị tổng dự án 50 triệu USD) ② Trung tâm mua sắm tổng hợp online/offline vật liệu xây dựng, vật tư trang trí nội thất, đồ nội thất (COBI HOME – 5 tầng, diện tích 53,000m2 với giá trị tổng dự án 50 triệu USD) ③ Trung tâm hậu cần tổng hợp (COBI LOGIS – diện tích 14ha, tọa lạc tại KCN Long Hậu với giá trị tổng dự án 40 triệu USD) ④ Cửa hàng phân phối tổng hợp (COBI HORECA – chuyên phân phối online/offline khoảng 20.000 sản phẩm da dạng ngành nhà hàng, khách sạn, café với giá trị tổng dự án 10 triệu USD)

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

  • Cobi Home là Trung tâm nội thất đầu tiên tại Việt Nam vận hành theo mô hình One-stop shopping Center. Chúng tôi cung cấp nhiều loại vật liệu và sản phẩm nội thất chất lượng cao, kiểu dáng mới nhất trên thị trường với giá thành hợp lý. Sản phẩm mà chúng tôi hướng đến có thể đáp ứng được mọi nhu cầu đa dạng của khách hàng và sẽ làm hài lòng các công ty kiến trúc, nhà thiết kế, các khách hàng cá nhân và doanh nghiệp.

  • Ngoài ra, chúng tôi cũng tích hợp dịch vụ kết nối tư vấn-mua-giao-xây dựng cũng như cho thuê các phòng ban, văn phòng và phòng trưng bày cho các thương hiệu nổi tiếng trên khắp thế giới đến từ Hàn Quốc, Trung Quốc, Thái Lan, Châu Âu và Hoa Kỳ.

Những nghề phổ biến tại Cobi Group

Bạn làm việc tại Cobi Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cobi Group

Cobi Group

Click để đánh giá