Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
***COMPANY INTRODUCTION:
YUJIN VINA Co., Ltd specializes in manufacturing cutlery such as spoons, forks, and knives for European and American brands and handbag metal accessories for luxury brands. The company has been in operation for more than 20 years with three factories in Thu Duc and one new factory in Long An focusing on automation. We are looking for young talented and active employees who are willing to take on new challenges and leadership opportunities to upgrade their career.
***ABOUT YOUR ROLE:
Orientation, unity, team development to bring the highest efficiency in work.
***YOUR RESPONSIBILITIES WILL INCLUDE:
1. For Assistant to President position
- Represent the General Director in welcoming state agencies…
- Handle important documents sent to company
- Deploy, receive and process work from the General Director
- Prepare periodic or ad hoc reports for the General Director
- Monitor the progress of the company's work items, personnel-related issues, support budget preparation and budget monitoring.
- Complete tasks assigned by the General Director on schedule.
- Research; prepare reports; handle unexpected and complicated situations; negotiate with state agencies such as: Tax, bank, customs, environment, police and suppliers
- Work with local authorities: Police, environment…
- Participate in contributing ideas, making proposals to improve processes when necessary.
2. For Planning manager position
- Experience in planning - production planning
- Costing calculation on ERP
- Oversee the whole plan basing on sales order/ forecast in terms of product types, production/ product complexity, etc. then work out on master plan/ forecast that match to the production and sales orders;
- Identify and manage bottlenecks and capacity issues with the Proactively communicate of capacity offer and capacity flexibility to CGB Supply Chain Management and other customers;
- Leverage the power of SAP APO planning system to reap the full benefits of an ERP system including Streamlined business processes, promote strongly coupled organization, better tracking: more control and tracking, and identification of improvements;
- Take ownership of Production planning issues that arise, including over or under delivery and define follow up actions especially in the event of capacity shortages that affect production;
Yêu Cầu Công Việc
- Assistant to President position:
- Good English
- Knowledge of law
- Good relationship with local authorities
- Experience working with Banks, Taxes, Customs.
- Graduated from university of law or equivalent majors
- At least 5 years and above in similar Senior Management position
- Good negotiation skills
2. Planning manager position:
- At least 5 years and above in similar Senior Management position
- Accounting Background
- Sales Knowledge
- Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
- Independent working/strong project management skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 50
- Lương: 30 Tr - 55 Tr VND
Công ty Cổ phần Chứng khoán Bảo Minh (gọi tắt là BMSC) được sáng lập bởi Tổng Công ty Cổ phần Bảo Minh – Tổ chức Bảo hiểm và đầu tư Tài chính hàng đầu tại Việt Nam.
Công ty được thành lập và hoạt động kinh doanh chứng khoán theo Giấy phép số 90/UBCK- GP ngày 21/04/2008 và hoạt động Lưu ký Chứng khoán số 19/UBCK-GCN ngày 21/4/2008 do Ủy Ban Chứng Khoán Nhà Nước cấp và là thành viên của Trung tâm Lưu ký Chứng khoán theo giấy chứng nhận số 92/CNTVLK ngày 12/5/2008.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHXH, BHYT, BHTN, Bảo hiểm sức khỏe theo quy định của Công ty.
- Được hưởng Bảo hiểm trách nhiệm người sử dụng lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building.
- Company trip
- Tiệc tất niên cuối năm
Lịch sử thành lập
- Tháng 04/2008, Trở thành thành viên thứ 92 của Trung Tâm Lưu ký Chứng khoán Việt Nam (VSD)
- Tháng 09/2008, Trở thành công ty chứng khoán thành viên giao dịch thứ 85 của TT GDCK Hà Nội.
- Tháng 11/2008, Trở thành thành viên giao dịch của Sở giao dịch chứng khoán TP Hồ Chí Minh
- Tháng 10/2009, Danh hiệu “CTCK thành viên tiêu biểu của năm” do Sở GDCK Hà Nội và Báo Đầu tư tổ chức.
- Tháng 12/2010, Chuyển trụ sở chính từ Hà Nội vào TP HCM.
- Tháng 01/2013, Biên lợi nhuận ròng năm 2012 đạt 44,41%
- Tháng 09/2016, Có sự thay đổi lớn trong cơ cấu cổ đông lớn và đội ngũ quản trị điều hành
- Tháng 10/2016, Lãi ròng 9 tháng vượt 23% kế hoạch năm
- Tháng 01/2017, Bổ nhiệm Tổng giám đốc Hoàng Văn Thắng.
Mission
Sứ mệnh của BMSC là cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tài chính, tư vấn tốt nhất, giúp tối đa hoá lợi ích của khách hàng và duy trì tính minh bạch của thị trường tài chính.