Mô tả công việc
As an Assistant to CEO, you will be working closely with the Managing Director and be involved in the daily operations of the company as well as ad- hoc projects:
Other tasks as assigned by the Management
Collaborate effectively with all employees, customers, and suppliers;
Manage diary, schedule meetings, arrange appointments, organize agendas and action points for all Managing Director’s meetings;
Understand the company&039;s strategy for each period, each project to support and collaborate with the Managing Director in strategizing, provide insightful ideas to develop plans to achieve objectives;
Handle requests and queries of the management appropriately;
Act as the focal point of contact and coordination for assigned projects. The projects will be companywide as well as within departments and cover diverse aspects of the business;
Participate in management meetings, assist in taking minutes, follow up on actions and make sure all tasks/projects are done on time;
Monitor the company&039;s matters including operational, production, business, and human resource matters to timely propose suitable solutions and collaborate with the Managing Director to promptly address ongoing matters;
Produce reports, presentations and briefs;
Capable of acting on behalf of the Managing Director to coordinate meetings, implement, and resolve necessary issues related to company- wide tasks and projects;
Yêu cầu công việc
Comprehensive business or accounting/finance knowledge;
3+ years of working experience in corporate environment;
Willingness to travel to different branches of the company
University degree, preferable with relevant majors (Business, Finance, Marketing, Operations, etc.);
Attention to detail, good critical thinking and problem- solving skills;
Strong time management, ability to multi- task;
Excellent communication skill, good command of English;
Quyền lợi
Health care
Train
Uniform
Bonus mode
Annual leave
Tourism
Insurance regime
Laptop
Salary increase
Per diem
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-03 22:35:02
Công ty Cổ phần Tập đoàn Thực phẩm Hoa Sen là một trong những đơn vị hàng đầu cung ứng và phân phối những sản phẩm, dịch vụ an toàn, cao cấp chuẩn Nhật tại thị trường Việt Nam.
Tập đoàn thực phẩm Hoa Sen (Lotus Group) là một trong những tập đoàn đầu tư, sản xuất, phân phối các sản phẩm hàng tiêu dùng và thực phẩm theo tiêu chuẩn Nhật Bản hàng đầu Việt Nam. Hiện nay, Lotus Group được chia thành 4 khối hoạt động chính: Khối Thực phẩm, Khối Phân phối, Khối F&B và Khối Bán lẻ với tổng nhân sự toàn Tập đoàn hơn 2500 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2020: Công ty được thành lập
Mission
- Cam kết phục vụ và không ngừng nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và thế giới thông qua việc đem đến những sản phẩm và dịch vụ đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn khắt khe, cao cấp của Nhật Bản.
- Trở thành đối tác hàng đầu của các Tập đoàn Nhật Bản tại Việt Nam thông qua việc xây dựng và phát triển hệ thống tổ chức hiệu quả và đáng tin cậy.
- Đem đến niềm hạnh phúc, sự hài lòng và sự tin tưởng tới cho khách hàng, nhân viên, đối tác và các nhà đầu tư.
- Trở thành Tập đoàn số 1 Việt Nam trong việc cung cấp và phân phối nhiều nhất những sản phẩm an toàn, thương hiệu và dịch vụ cao cấp chuẩn Nhật đến tay người tiêu dùng Việt Nam.
- Tại Lotus Group, Chúng tôi mong muốn xây dựng và phát triển một môi trường làm việc mang đậm dấu ấn riêng, chính là: “HAPPY LOTUS” – Nơi mà tất cả mọi người đều cảm thấy mình đang là người làm chủ, mỗi ngày đến Công ty là một ngày vui vì được tiếp tục cống hiến cho sự phát triển của chính bản thân, gia đình cũng như sự phát triển bền vững của Lotus Group.