Việc làm Máy Việt Nam

Cập nhật 31/12/2024 14:47
Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần đầu tư phát triển Máy Việt Nam
Customer Support Specialist (US company)
Máy Việt Nam 4.0★
1 đánh giá 54 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Essential Functions/Responsibilities:

  1. Support requests for Sales
  2. Support tasks such as MOQ override, No Charge Orders, Miscellaneous Billings, new customer set-ups, FSE linking responsibilities, Credit Hold, etc
  3. Complete mainstream pricing requests related to quote renewals, pricing and delivery, and spreadsheet pricing.
  4. Provide accurate information about products, services, and company policies.
  5. Fulfill all daily customer requests via the main phone rotation, chats, and eTickets including, but not limited to, new customer purchase orders, expedite needs, order maintenance, account setup, and general frequently asked questions
  6. Resolve customer issues, complaints, and concerns efficiently and effectively
  7. Coordinates expedite requests between the customer and Samtec via email or the website.
  8. Collaborate with other departments to resolve complex customer issues.
  9. Assist as Backup for Communications staff when needed
  10. Review customer setups daily, researching customer website information to verify customer data, and ensure that accurate and complete account information has been entered.
  11. Perform routine maintenance on customer accounts, including but not limited to, company name, physical address, and customer specific flags
  12. Fulfill requests for new customer samples and purchase orders via customer portals, EDI, order entry queue, and the website
  13. Review customer purchase orders for special instructions and quality requirements, coordinating with the compliance team as needed.
  14. Process and maintain customer change order request
  15. “The responsibilities as defined are intended to serve as a general guideline for this position. Associates may be asked to perform additional tasks depending on strengths and capabilities”

Yêu Cầu Công Việc

Required Experience:

  1. 3 – 5 Years’ Experience in a Customer Service environment is preferred
  2. Proficient in Microsoft Outlook, Word, Excel, PowerPoint
  3. Excellent written and verbal communication skills
  4. Excellent organizational and follow up skills
  5. Effective time management skills with the ability to manage multiple tasks
  6. Strong interpersonal skills and ability to work well with a team
  7. Demonstration of flexibility, innovation, customer service, and ability to create win/win solutions
  8. Must be able to sit/stand for at least 90 consecutive minutes, and not suffer from any sensory deprivation and/or paralysis of the limbs
  9. Proficient written and verbal communication skills in English

Education:

  1. BS in Business or relevant field is preffered

Training required:

  1. On the job training as appropriate

Languages: English - compulsory, Chinese 

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Factory 28,29, Street No. 9-7, Long Thanh IZ, Tam An, Long Thanh, Dong Nai

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần đầu tư phát triển Máy Việt Nam
Máy Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
BT1-07 An Hưng, Tố Hữu, Hà Đông, HN, Quận Hà Đông

Công ty Cổ phần đầu tư phát triển máy Việt Nam (VIMID) là đơn vị dẫn đầu về thị phần xe tải hạng trung và hạng nặng trên thị trường với hệ thống 19 chi nhánh trải khắp toàn quốc hoạt động theo tiêu chuẩn 3S với sứ mệnh "Cung cấp giải pháp vận tải toàn diện nhằm thỏa mãn nhu cầu cao nhất của khách hàng và nâng tầm giá trị Ngành vận tải hàng hoá Việt Nam. Cam kết mang lại giá trị và sự thịnh vượng cho khách hàng, cổ đông, nhân viên, đối tác và đóng góp tích cực cho cộng đồng".


Review Máy Việt Nam

4.0
1 review

12/07/2024
Nhân viên cải tiến tại Hà Nội

Sếp đa phần đều tốt, mọi người hòa đồng vui vẻ. Quy trình của công ty cồng kềnh quá (rw)

Những nghề phổ biến tại Máy Việt Nam

Bạn làm việc tại Máy Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Máy Việt Nam

Máy Việt Nam

Click để đánh giá