Mô tả công việc
• Undertaking front desk service duties.
• Administering check-in and check-outs.
• Assigning rooms and issuing keys.
• Delivering mail and messages.
• Processing guest payments and managing bills.
• Coordinating with porters, concierge, kitchen staff and housekeeping.
• Acting as a central source of information for guests during their stay.
• Processing food and beverage requests.
• Resolving problems and dealing with conflict or tension with disappointed guests.
• Coordinating third-party services such as tour guides, taxis, airport transfers and rental cars
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- Uniform and free laundry are available
- Training courses are provided by hotel and group
- Staff canteen meal
- Bus from Hanoi city to Resort daily
- Other benefits following Labour law
Yêu cầu công việc
- Good English skill
- Priority for the local candidate around Chuong My area
- Good Communication skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Hotel experience is preferred
- Experience in OPERA system is preferred
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Đầu tư và Tư vấn Nam Land được thành lập với tầm nhìn trở thành đối tác tin cậy hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực phân phối và tiếp thị các sản phẩm bất động sản.
Với quy trình và đội ngũ bán hàng chuyên nghiệp, Nam Land sẵn sàng cung cấp cho khách hàng các dịch vụ về nghiên cứu thị trường; xây dựng và tư vấn chính sách phân phối; chiến lược tiếp thị dự án; thực hiện và cam kết với các đối tác về tính hiệu quả cũng như thành công của các chiến dịch kinh doanh.
Thông qua từng dự án được phát triển và phân phối, Nam Land mong muốn mang đến cho Quý khách hàng giá trị gia tăng và sự thịnh vượng dài lâu, mang đến cho cộng đồng một cuộc sống văn minh, hiện đại với chất lượng cuộc sống ngày càng được nâng cao.