Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Binh Thanh District, HCMC
<Job Responsibilities>
1. Sales & Client Management
• Identify and generate new business opportunities by targeting potential clients in need of online marketing services, e-commerce strategies, and integrated campaigns.
• Conduct client meetings to understand their business goals, pain points, and propose tailored solutions aligned with their marketing objectives.
• Together with strategic planner to develop compelling marketing proposals and presentations that effectively showcase the agency's services and expertise.
• Negotiate contracts and close deals to meet or exceed sales targets.
2. Consulting & Strategic Input:
• Provide strategic consultation to clients on how to leverage online marketing tools and activities such as:
- Digital Advertising: Google Ads, Social Media Ads (Facebook, Instagram, TikTok).
- Optimization and Operations: SEO, Content Marketing, Social Media Management, Email Marketing, E-Commerce Marketing.
- Analytics and Automation: Data Analytics, Marketing Automation, Influencer Marketing, Social listening, etc.
• Recommend and implement cross-channel marketing strategies, ensuring alignment between online and offline campaigns.
• Stay updated with the latest trends in digital marketing, e-commerce, and traditional marketing, providing insights to clients and internal teams.
3. Collaboration & Reporting
• Work closely with the Sales Planning Manager and Board of Directors (BOD) to ensure alignment with strategic direction, identify new clients, and successfully close deals.
• Build and maintain strong relationships with clients, ensuring high levels of satisfaction and repeat business.
• Prepare regular sales and pipeline reports, highlighting market trends, customer demands, and emerging opportunities.
• Submit weekly and monthly updates to the Manager and BOD, detailing market insights, sales performance, and recommendations for new strategies and budget planning.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, major in Marketing, Communications, Business Administration, or a related field.
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Having 3 - 5 years of sales experience in a marketing agency or digital marketing service provider.
- Proven track record of successfully selling marketing online services
・Other skills:
• Strong understanding of marketing online and digital marketing channels and how they integrate with offline campaigns.
• Excellent communication and presentation skills, with the ability to articulate complex solutions clearly.
• Skilled in consultative selling, capable of identifying client needs and matching them with appropriate services.
• Results-driven, with a focus on achieving and exceeding sales targets.
• Strong client relationship management skills, with the ability to build trust and long-term partnerships.
• Self-motivated and proactive, with excellent organizational and time management skills.
• Experience working to track and manage sales pipelines.
<Preferable Skill and Experience>
• Certifications in digital marketing, e-commerce, or related disciplines are a plus.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 25
- Lương: 23 Tr - 35 Tr VND
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Môi trường thoải mái, đc đi trễ giới hạn thời gian quy định, cuối giờ bù lại số phút đi trễ là vẫn đc tính lương đầy đủ (RV)
Môi trường tưởng chừng êm ả lắm, nhưng ẩn bên trong là đấu đá
Lương cao nhưng quy trình làm việc rối rắm (RV)