Việc làm ECO PHARMALIFE., JSC

Cập nhật 20/12/2024 09:14
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM ECO PHARMALIFE (Dược Phẩm ECO MEDICAL)
Officer, Digital Marketing Technology Stack (40000579)
ECO PHARMALIFE., JSC 2.4★
8 đánh giá 127 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
  • The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
  • The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.

Key Accountabilities (1)
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences

  • Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
  • Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
  • Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
  • Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.

Key Accountabilities (2)
Performance Analytics

  • Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
  • Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
  • Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
  • Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.

Key Accountabilities (3)
Audience Management

  • Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
  • Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
  • Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
  • Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.

Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
  • In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
  • Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
  • Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
  • SQL syntax, Logical/Conditional Operation
  • Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.

Qualification

  • Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.

Success Profile - Culture Fit (Core Values)
Customer Centricity

Innovation and Creativeness

Collaboration For Common Objectives

Self-development

Work Efficiency

Success Profile - Personal Attributes
  • Integrity, modest
  • Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
  • Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
  • Persuasive, Unconventional & Forward Thinking

Location

Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi

Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM ECO PHARMALIFE (Dược Phẩm ECO MEDICAL)
ECO PHARMALIFE., JSC Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
LK12-No12, ngõ 107 Nguyễn Viết Xuân, Phường Quang Trung, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.

Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.

Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.


Review ECO PHARMALIFE., JSC

2.4
8 review

19/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường thoải mái, đc đi trễ giới hạn thời gian quy định, cuối giờ bù lại số phút đi trễ là vẫn đc tính lương đầy đủ (RV)

21/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường tưởng chừng êm ả lắm, nhưng ẩn bên trong là đấu đá

21/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương cao nhưng quy trình làm việc rối rắm (RV)

Những nghề phổ biến tại ECO PHARMALIFE., JSC

Bạn làm việc tại ECO PHARMALIFE., JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ECO PHARMALIFE., JSC

ECO PHARMALIFE., JSC

Click để đánh giá