Mô tả công việc
• Be the key coordinator in organizing Corporate Social Responsibility activities.
• Book advertorials on newspapers & magazines.
• Be in charge of Social Media (Facebook/ You tube).
• Be in charge of Social Media Crisis Management.
• Support Marketing team in PR Campaign.
• Prepare materials for interviews and talk shows on TV.
• Establish, maintain and develop strong relationships with traditional media.
• Be in charge of press release (translation media report).
• Organize media reception, media tour.
• Assist to draft holding statements in case of crisis or emergency.
• Planning, developing and implementing communication annual plan.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Dynamic and professional working environment.
- Meal on duty.
Yêu cầu công việc
- Prior experience of minimum 1 year
- Must be able to fluently speak, read, write and understand English language used in the workplace.
- Leadership skills
- Management skills
- Organizational & time management skills
- Analytical and numerical skills
- Professionalism
- Communication skills (written/verbal)
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Maika định hướng và quyết tâm sẽ trở thành một thương hiệu uy tín toàn cầu trong việc tuyển chọn, phân phối các dòng sản phẩm gạch ốp tường và lát sàn. Phương châm làm việc của MAIKA luôn đề cao tinh thần:
Lấy khách hàng làm trung tâm, lấy vật liệu làm cốt lõi.
Am hiểu về đặc tính sản phẩm và kỹ thuật thi công sản phẩm.
Đội ngũ trẻ, dám làm và thể hiện cách sống của những người có nhân văn.
Dịch vụ nhanh chóng, uy tín và chất lượng.