Mô tả công việc
Job Summary:
The Training Coordinator is responsible for planning, organizing, and managing training programs to enhance the skills, knowledge, and performance of employees at all levels. This role involves coordinating with technical trainers, developing training materials, supporting HR projects, and ensuring continuous improvement in the training processes.
Key Responsibilities:
Orientation and Refreshing Programs:
Conduct orientation sessions for new hires and refreshing courses for existing staff to ensure up- to- date knowledge and skills.
Soft Skills Training:
Develop and manage soft skills training programs for various levels, including:
Train the Trainer Programs
Middle Management
Manager Levels
Supervisors
Audit Work:
Oversee the auditing of training processes and materials to ensure compliance and effectiveness.
Performance Development Review (PDR) Goal Setting:
Assist in setting PDR goals and ensure alignment with organizational objectives.
Workplace Learning Programs (WLP) and Structured Skills Training (SST):
Manage and coordinate WLP/SST programs to enhance workplace learning.
Coordinate Technical Training Programs:
Work with technical trainers to develop and implement training programs at the AAMT training center.Ensure the Operators (Sewer) Skill Inventory Program is conducted annually.
E- Learning Platform Development:
Build and manage E- learning platforms and develop online training modules to support digital learning initiatives.
Monitor Training Conduction:
Oversee the delivery of training courses, ensuring appropriate teaching methods are used.Consult with invited speakers to provide guidance on training methods.
Training Materials Preparation:
Prepare and continuously update training materials to comply with buyers’ and legal requirements.
Other Duties:
Perform additional tasks as assigned by the direct manager, including but not limited to:
Continuous Improvement:
Engage in continuous improvement efforts to enhance the training processes and outcomes.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
· Proven experience in training coordination, program development, and instructional design.
· Bachelor’s degree in human resources, Education, or a related field.
· Excellent communication and interpersonal abilities.
· Proficiency in using e- learning platforms and HR software.
· Strong organizational and project management skills.
Skills:
· Ability to work collaboratively with technical trainers and other stakeholders.
· Detail- oriented with a commitment to quality and continuous improvement.
· Knowledge of modern training methods and tools.
· Analytical skills to assess training needs and evaluate program effectiveness.
Benefits:
· Opportunities for professional growth and development.
· Competitive salary and benefits package.
· A supportive and dynamic working environment.
Quyền lợi
Commitment to a 13th- month salary bonus.
Bonuses and gifts on holidays and special occasions.
Compliance allowance.
Friendly working environment with a focus on employee well- being.
Full salary during the probation period.
Full participation in social insurance as per state regulations + 24/7 Accident Insurance.
Salary is negotiable based on the candidate&039;s abilities.
Life support and transportation allowances.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-05 00:25:03
Công ty Cổ phần Moveo Bình Dương là đại lý 3S uỷ quyền của Mitsubishi Motors Việt Nam duy nhất tại tỉnh Bình Dương, ngành nghề kinh doanh chính của Moveo Bình Dương là phân phối các dòng xe Mitsubishi Motors và cung cấp các dịch vụ bảo hành – bảo dưỡng – sửa chữa và phụ tùng ô tô chính hãng. Là showroom đầu tiên tại Việt Nam được thiết kế dựa trên bộ nhận diện thương hiệu mới nhất từ Tập Đoàn Mitsubishi Motors toàn cầu, với hệ thống cơ sở vật chất, máy móc hiện đại, Moveo hứa hẹn là một trong những biểu tượng kiến trúc và thương mại mới, nổi bật tại tỉnh Bình Dương và trên toàn hệ thống đại lý Mitsubishi Motors Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2017
Mission
- Moveo Bình Dương ra đời trên tinh thần hợp tác đầu tư chặt chẽ giữa các doanh nghiệp có vị thế và bề dày lịch sử nhất định trong ngành bao gồm:
- Công ty Cổ phần Lốp Xe Việt (Viettire): là một trong những hệ thống chuỗi cửa hàng lốp xe hàng đầu Việt Nam, với gần 30 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực phân phối lốp xe ô tô tải trên toàn quốc trải dài từ Bắc vào Nam.
- Công ty Cổ phần Cơ Khí Phú Lợi: tiền thân là doanh nghiệp hoạt động trực thuộc Sở GTVT tỉnh Bình Dương, với nhiều năm kinh nghiệp trong lĩnh vực sản xuất, cung cấp và bảo trì thiết bị cơ khí và chế tác mủ cao su.
- Là showroom đầu tiên tại Việt Nam được thiết kế dựa trên bộ nhận diện thương hiệu mới nhất từ Tập Đoàn Mitsubishi Motors toàn cầu, với hệ thống cơ sở vật chất, máy móc hiện đại, Moveo Bình Dương hứa hẹn là một trong những biểu tượng kiến trúc và thương mại mới, nổi bật tại tỉnh Bình Dương và trên toàn hệ thống đại lý Mitsubishi Motors Việt Nam.
- Giá trị cốt lõi: Tâm – Trung – Tín – Tốc – Trí – Nhân
- Mitsubishi Moveo Bình Dương tập trung nguồn lực đào tạo hệ thống nhân sự chuyên nghiệp, nhiệt huyết và tận tâm. Tất cả vì một mục tiêu: mang sự phục vụ tốt nhất, hoàn hảo nhất đến với khách hàng. Sự tin tưởng, hài lòng từ khách hàng là nguồn năng lượng giúp Moveo Bình Dương vận hành, tồn tại và phát triển.
- Với mục tiêu phát triển lâu dài bền vững và mong muốn trở thành biểu tượng tốt nhất về chất lượng dịch vụ, Moveo Bình Dương sẽ luôn nỗ lực và không ngừng cung cấp những sản phẩm chất lượng cao và dịch vụ hậu mãi hoàn hảo nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng. Từ đó góp phần thúc đẩy sự tăng trưởng của ngành công nghiệp ô tô, nâng cao đời sống con người và chất lượng xã hội nước nhà.