Mô tả công việc
Function Introduction: The Travel & Expense Management function is a key finance functional area within the Business Services Operations (BSO) unit located in Singapore/Vietnam/China, covering the Asia Pacific region. The departmental focus is to:
- Make sure we live our people promise by ensuring timely and accurate handling of Travel & Expense (TEM) claims to all company branches in Asia Pacific
- Ensure that all costs are appropriately reflected in the Financial/Management reports.
- Ensure high quality, stewardship and compliance in global TEM processes
- Mitigate risk of fraud in our TEM claims
JOB RESPONSIBILITIES:
- Ensure all travel expense reports are checked within the target lead-time
- Troubleshooting about Travel Expense Management system
- Maintain travel policy
- Initiate reminders and proactively educate traveler when mistakes are encountered
- Involved in improvement activities on travel expenses process flow
- Other ad hoc duties as required
(*) The working location in 2024 will be in District 1, HCMC office, and company shuttle bus provided with Route 1 from Thu Dau Mot and Route 2 from Bien Hoa. In 2025, the working location will be fixed in VSIP Tan Uyen, Binh Duong
Mon-Fri, 8AM - 5PM
Yêu cầu công việc
- University/college graduate (Finance/Accounting will be an advantage)
- From 2 years ++ of experience in the same role (for global manufacturing company is advantage) or as Finance Accountant
- Fluent English 4 skills communication
- High proficiency of Excel, SAP or ERP
- High detail-orientation, with good problem-solving skills, good listening skill, good in working with number
- Hard-working, committed, responsible, punctual, confident, proactive, flexible, supportive
- Solid communication skills to build relationships and foster collaboration with internal, Stakeholders
Quyền lợi được hưởng
- Attractive monthly gross salary
- Working independently
- International working environment, big brand name
- 2-month probation period with full salary.
- Insurance according to regulations.
- 24/7 healthcare and insurance coverage.
- Regular on-the-job training and soft skills development provided by embassies/consulates.
Nệm Thuần Việt xây dựng thương hiệu dựa trên nền tảng của sự uy tín và niềm tin từ phía khách hàng. Trong suốt những năm đi vào hoạt động và phát triển, toàn bộ sản phẩm của công ty Nệm Thuần Việt luôn đạt được tiêu chuẩn chất lượng sản phẩm của Hàn Quốc và Tiêu chuẩn Quản lý chất lượng Quốc tế ISO 9001 – 2015. Các sản phẩm Nệm cao su cho đến Gối cao su đều đạt được độ bền chắc và an toàn tuyệt đối.
Từ khâu chọn lọc nguyên liệu đến khi đưa vào nhà máy sản xuất và phân phối đến tay người tiêu dùng là cả một quá trình theo dõi tận tâm. Để làm được điều đó, Nệm Thuần Việt chú trọng đào tạo từng công nhân viên, cán bộ kỹ thuật viên cho đến các nhân viên bộ phận khách hàng. Đây cũng là cốt lõi cho sự phát triển lâu dài, giảm thiểu những sai sót trong quá trình sản xuất, đẩy nhanh tiến độ.
Nệm Thuần Việt mong muốn lan tỏa sản phẩm tốt vì sức khỏe đến với mọi người, mọi nhà. Chúng tôi không chỉ tập trung phát triển bán hàng trực tiếp tại cửa hàng đại lý mà còn đẩy mạnh các chiến dịch kinh doanh Online nhằm tiếp cận đa dạng khách hàng ở mọi nơi trên đất nước và còn thúc đẩy nhanh chóng – tiện lợi quá trình chọn lựa, đặt mua sản phẩm, thích hợp với cuộc sống hiện đại và luôn bận rộn như hiện nay. Nệm Thuần Việt lắng nghe nhu cầu sử dụng và tiếp nhận những phản hồi từ phía khách hàng để ngày càng tiến xa hơn, mang giấc ngủ hoàn hảo đến cho mọi gia đình.