Việc làm Nova Hotels & Resorts World

Cập nhật 03/05/2024 22:52
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NOVA HOTELS & RESORTS
Senior Customer Service Officer
Nova Hotels & Resorts World
128 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả Công việc

Job purpose:

  • Initiate, maintain and manage customer engagement and loyalty strategies aligned to the overall business strategy of MBAL

Key responsibilities:

1. Loyalty & Customer Care Program:

  • Design and Implement MBAL’s loyalty and Customer Care program - in collaboration with respective departments to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

2. New Sales and Persistency campaigns

  • Design and Implement Customer campaigns to push sales and persistency of MBAL - in collaboration with Sales Domain and FI Domain, MKT to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

3. Voice of customer Inbound/NPS/CSAT analysis to improve Customer service and Customer Journey:

  • Act as the OP’s representative supporting the CX teams with regards to customer journey mapping and analytics, Net Promoter Score (NPS) and Customer Effort Score (CES), build and maintain analytics and reporting engine that can translate high loyalty (NPS) and low effort (CES) scores into financial and other benefits, justifying the investment the company makes in adopting these tools and methodologies (ROI).
  • Analyze the Inbound (Customer and Sales) data through detailed customer journey maps illustrating all customer touch-points and flows between, identify and prioritize improvement opportunities.
  • Participate in designing and improving customer journeys across traditional and digital channels.
  • Follow & Measure KPI of service quality to ensure customer satisfaction.

Manage the Sales support activies

  • Manage sales support activities
  • Design process documentation and participate in training for the Sales Forces.

Yêu Cầu Công Việc

  • Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information;
  • Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.
  • Have experience as a customer experience officer, or a similar customer/admin support role.
  • A Bachelor's degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN NOVA HOTELS & RESORTS
Nova Hotels & Resorts World Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà văn phòng Nova Service, 65 Nguyễn Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

CÔNG TY CỔ PHẦN NOVA HOTELS & RESORTS sở hữu chuỗi khách sạn, nghỉ dưỡng, được quản lý và vận hành theo chuẩn quốc tế bởi các đơn vị quản lý có thương hiệu, nổi tiếng và giàu kinh nghiệm trên thế giới.

Từ cuối năm 2023, Nova Hotel & Resort World đã đưa vào vận hành thêm 02 thương hiệu là K-Town Resort Phan Thiet và Wonderland Resort Phan Thiet tại Đô thị Kinh tế Du lịch Giải trí NovaWorld Phan Thiết (Bình Thuận) với số lượng khoảng gần 2.000 phòng.

Những nghề phổ biến tại Nova Hotels & Resorts World

Bạn làm việc tại Nova Hotels & Resorts World? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nova Hotels & Resorts World

Nova Hotels & Resorts World

Click để đánh giá