Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Position: Solution Product Marketing Assistant Manager - Printing
Job Code: 113689
- Working location: Đống Đa, Hà nội
- Monthly Salary: 25,000,000~30,000,000VND
Responsibility
1. Department: Planning, Marketing, and Service
2. Main tasks:
▪ Develop, coordinate, and support the marketing effort for product portfolios during all stages of the product life cycle (launch to product end of life)
▪ Develop product strategies and support the implementation of business plans based on a strong understanding of the Vietnamese competitive and market landscape.
▪ Design pricing strategies, promotions, and tactical programs to drive revenue across direct and indirect sales.
▪ Identify and formulate appropriate product positioning, messaging, value proposition, and differentiation for product portfolio.
▪ Work with strategic partners, third parties, and regional marketing teams to drive compelling go-to-market strategies.
▪ Collaborate with sales teams to identify and capitalize on opportunities to strengthen the product positioning in existing and new markets.
▪ Cross-collaboration with business unit stakeholders to implement and operationalize business initiatives and activities.
▪ Implement training and facilitate knowledge transfer to the sales force.
▪ Support business and operational reviews by conducting analysis using internal and external data (product, revenue, market, industry) to derive insights that will drive business decisions and recommendations.
▪ Coordinate product management operations in the areas of order processing, 3rd party vendor management, and process alignments across stakeholders.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
- Age: 25-30
- Gender: Any
- Education: Bachelor's Degree
- Language skills: English - Business level
- Experience:
+ Min 1 - 2 years relevant work experience ideally in product marketing/ management/planning.
- Others:
+ Knowledgeable in computer science or IT (background or experience in IT field)
+ Passionate to learn, own a product, and drive positive business outcomes from it
+ An independent and keen problem-solver, possessing a sound thought process to resolve
business issues.
+ Prior experience in Operations (product management, stock management, working with in-house IT systems that store key product information)
+ Ability to work in a fast-paced environment
+ Possess strong traits of being analytical-minded and is able to quickly pick up sales and business concepts
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Công ty Cổ phần Thương mại Satori là doanh nghiệp sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát. Thành lập năm 2017, thương hiệu nhanh chóng lớn mạnh và làm hài lòng đông đảo khách hàng. Satori không chỉ biết tới là đơn vị sản xuất nước đóng chai thông thường mà công ty này vinh dự trở thành thành viên của Hiệp hội Nước Đóng chai Quốc tế.
Nhà máy Satori đặt tại Lô E.02B, Đường số 3, Khu công nghiệp Long Hậu, xã Long Hậu, huyện Cần Giuộc, tỉnh Long An. Từ lâu, Satori đã được định vị là công ty lớn mạnh trong lĩnh vực nước uống với trên 20 năm kinh nghiệm xử lý nước. Thương hiệu nước uống tinh khiết Satori cũng lớn mạnh và kế thừa những giá trị tích cực trên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT & BHTN theo luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 20/07/2000
Mission
Tầm nhìn: Đến năm 2028, SATORI sẽ trở thành tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực FMCG, cung cấp sản phẩm mang giá trị cho người tiêu dùng và cộng đồng với thông điệp: “Mỗi sản phẩm là một nguồn cảm hứng cho cuộc sống tốt đẹp hơn”.
Sứ mệnh: Mang giá trị cho người tiêu dùng thông qua sản phẩm chất lượng cao và phục vụ cộng đồng bằng cách tạo tầm ảnh hưởng tích cực đến người tiêu dùng và xã hội.