Mô tả công việc
Nhat Tin Logisticsis a company operated by a team with over 20 years of top-level experience in the express delivery industry in Vietnam. Nhat Tin Logistics provides services such as time-guaranteed express delivery, fast delivery, economy delivery, international shipping, and fulfillment services.
- Develop and implement market development strategies for contract logistics services in the domestic market, with a focus on B2B customers.
- Identify, approach, and establish relationships with potential business clients in sectors such as manufacturing, retail, FMCG, pharmaceuticals, and related industries.
- Propose suitable logistics solutions based on the needs of business customers, including warehousing, transportation, and supply chain management.
- Analyzing current pricing and re-bidding in tenders with a focus on cost optimization, as well as offering additional bids for projects arising outside of the current scope.
- Updating market information related to customers, industries, and competitors (both in Vietnam and internationally).
- Collaborating with Operations to develop or create new detailed operational processes based on the specific requirements and objectives of each business project with customers.
- Creating training and instructional materials for new processes and solutions for the project sales team.
- Guiding and supervising the implementation of processes and solutions. Communicating with stakeholders about progress and arising issues during implementation.
Yêu cầu công việc
- Experience: At least 3 years of experience in the express delivery, warehousing rental, transportation, or related domestic logistics sectors (contract logistics).
- Ability to search for B2B customers.
- Proficient in Excel (for data analysis, processing, and reporting), PowerPoint (for presentations, bidding proposals, and project solutions), and English communication (for international clients).
- Strong skills in persuasion, negotiation, business planning, and a solid understanding of sales targets.
Quyền lợi được hưởng
- Insurance schemes
- Allowances
- Uniforms
- Bonus system
- Training
- Salary increase
- Business travel expenses
- Annual leave
Công ty Cổ Phần Ứng Dụng Bản Đồ Việt (Vietmap Application JSC) được thành lập vào năm 2006. Với tầm nhìn có mặt trên tất cả các phương tiện giao thông, VIETMAP đã giới thiệu đến khách hàng rất nhiều các dòng sản phẩm như: thiết bị GPS dẫn đường,Camera hành trình, phần mềm theo dõi và quản lý xe, các giải pháp ứng dụng bản đồ số Việt Nam và hệ thống thông tin địa lý (GIS)…
VIETMAP đã luôn không ngừng nỗ lực từng ngày để mang đến sự an tâm, thoải mái, hiệu quả cho khách hàng trong lĩnh vực giao thông bằng các sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao. Phương châm “Lấy khách hàng làm trung tâm” luôn được VIETMAP xem là kim chỉ nam trong mọi suy nghĩ và hành động. Đồng hành và phát triển với công ty là một đội ngũ nhân viên chính trực, chuyên nghiệp. Họ chính là tài sản quý báu để giúp VIETMAP thực hiện được những chiến lược, mục tiêu đặt ra. Và tất nhiên Vietmap không phải là môi trường tuyệt vời nhất nhưng ở đây bạn sẽ được quan tâm, tạo cơ hội để phát triển toàn diện nhất. Không dừng lại ở đó, VIETMAP hứa hẹn sẽ là một trong những doanh nghiệp có được những bước đột phá vượt bậc về sản phẩm, mang lại niềm tin cho khách hàng và xây dựng một nền tảng nhân sự vững chắc trong tương lai.