Các phòng ban đang tuyển dụng tại ONSCHOOL

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Vận tải
Chăm sóc sức khỏe
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm ONSCHOOL

Cập nhật 16/03/2025 22:31
Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP CÔNG NGHỆ GIÁO DỤC TRƯỜNG HỌC TRỰC TUYẾN - Onschool
Customer Service Executive (Open for fresher)
ONSCHOOL 2.8★
13 đánh giá 428 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Us

Salvia is a Singapore-based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations.

With a strong presence in markets such as the US, Europe, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high-quality service and growing our products with passion and adaptability.

The Job

We are looking for an English-speaking Customer Service Executive to join our team and support the English-speaking market. This role is integral to ensuring a smooth, positive experience for our users by addressing inquiries and resolving app-related issues. As a key point of contact, you’ll handle customer support across channels like chat and email, while also collaborating with our team to enhance our users’ experience.

Key Responsibilities:

• Provide responsive, professional customer support via chat, email, and other platforms.

• Address customer inquiries and resolve product-related issues efficiently.

• Support Salvia Advisors by managing and resolving queries on the advisor platform.

• Assist in maintaining and managing user feedback on the App Store and Google Play reviews.

• Contribute to social media support and Star School’s pre-sales inquiries.

• Collaborate with team members to ensure high customer satisfaction and operational effectiveness.

• Identify and report recurring issues or suggestions to improve product quality and user experience.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

• Excellent proficiency in English (IELTS 6.5 or higher).

• Customer-oriented mindset with strong communication and interpersonal skills.

• Self-motivated and adaptable, with a problem-solving approach and the ability to remain calm under pressure.

• Experience in customer service or related roles is a plus.

• Comfortable with multitasking and learning new tools, with an interest in social media and customer engagement.

What We Offer:

• Competitive salary and comprehensive benefits.

• Full salary probation, Full SMUI, another allowance

• Opportunity to grow within a fast-paced, international startup environment.

• Working hours: Monday to Friday, 9:00 am – 6:00 pm.

• Office location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Tòa nhà 17T4, số 01 Nguyễn Huy Tưởng, Phường Thanh Xuân Trung, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Onschool đơn vị hàng đầu cung cấp giải pháp chuyển đổi số toàn diện trong giáo dục.Xu hướng chuyển đổi số đang diễn ra mạnh mẽ ở khắp các ngành nghề và lĩnh vực khác nhau trong đó phải kể đến thị trường Edtech. Đón đầu xu hướng đó, OnSchool đã được lập nên bởi một đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm, chuyên sâu trong lĩnh vực Công nghệ giáo dục và Chuyển đổi số trong Giáo dục. Với sứ mệnh đồng hành cùng các nhà trường và doanh nghiệp trong cuộc cách mạng công nghiệp 4.0, trước một tương lai khôn lường nhiều thiên tai dịch bệnh, OnSchool tiên phong cung cấp một giải pháp chuyển đổi số trọn gói, toàn diện nhất. Chúng tôi cam kết luôn cùng đối tác đi đến tận cùng chất lượng và phát huy tối đa hiệu quả, từ đó góp phần ứng dụng công nghệ giáo dục, lan toả tri thức của đối tác đến đông đảo người học, đáp ứng nhu cầu xã hội.


Review ONSCHOOL

2.8
13 review

14/03/2025
PHP Developer tại Hà Nội

Góp ý một vài điểm thôi

12/03/2025
Chuyên viên quản lý vận hành tại Hà Nội

công ty vui vẻ, môi trường lành mạnh

14/02/2025
Nhân viên tổ chức sự kiện tại Hà Nội

Công việc áp lực, guồng làm việc quá nhanh, nhiều phát sinh cần xử lý gấp

Những nghề phổ biến tại ONSCHOOL

Bạn làm việc tại ONSCHOOL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ONSCHOOL

ONSCHOOL

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo