Phúc lợi
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Mô tả Công việc
Job summary:
• Support the Brand Manager in building industry development strategies, detailed planning and implementation of assigned Marketing programs/plans in accordance with the brand's orientations and goals.
Main Roles and Duties:
• Support the Brand Manager in building product development strategies, making detailed plans and implementing assigned Marketing programs/plans in accordance with regulations. brand direction and goals
• Responsible for detailed planning and implementation of Marketing programs and plans directed by superiors
• Interact and work with other departments to ensure the Marketing program is implemented effectively and on time
• Continuously monitor and control the implementation process of Marketing programs to report to direct management and resolve problems promptly
• Check and report the results of implementing the program in charge
• Monitor and update information and identification data of the product industry to support the Head of Product Marketing Department/Head of Brand Department with related tasks.
• Monitor, control and report budget usage to leaders at all levels to ensure the budget is used reasonably and effectively
• Interact and work with partners and advertising service companies to ensure Marketing programs are implemented effectively
Yêu Cầu Công Việc
1/ EDUCATION
• Graduated from university - Major in Marketing, Economics, Business Administration
• Graduating with Honors/Excellence is an advantage
2/ EXPERIENCE
• Minimum 03 - 04 years of working experience in the field of Marketing, brand marketing, ... of which at least 03 year of experience working in an Assistant Brand Manager position at multinational companies/large-scale companies major in the dairy industry, food/fast-moving consumer goods industry.
3/ SKILLS
• Ability to make detailed plans for assigned Marketing programs
• Ability to complete planned plans on time
• Communication skills
• Negotiation and bargaining skills
• Persuasive presentation/presentation skills
• Problem-solving skills
• Teamwork skill
*** Please note that only qualified profiles will receive a reply and be contacted for an interview due to the large number of applications Vinamilk receives. Thanks for your attention and application!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY Ô TÔ TOYOTA VIỆT NAM (TMV) là liên doanh giữa 3 đối tác lớn:
- Tập đoàn ô tô Toyota Nhật Bản (70%)
- Tổng công ty Máy Động lực và Máy Nông nghiệp Việt Nam (20%)
- Công ty TNHH KUO Singapore (10%)
Lĩnh vực hoạt động chính:
- Sản xuất, lắp ráp và kinh doanh ô tô Toyota các loại
- Sửa chữa, bảo dưỡng và kinh doanh phụ tùng chính hiệu Toyota tại Việt Nam
- Xuất khẩu linh kiện phụ tùng ô tô Toyota sản xuất tại Việtnam
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Ngày thành lập: Ngày 5 tháng 9 năm 1995 (chính thức đi vào hoạt động 10/1996)
Mission
Toyota định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review TOYOTA VIET NAM
Môi trường tổ chức, kỷ luật, tốt cho sinh viên mới ra trường bắt đầu sự nghiệp
Đội ngũ nhân viên và quản lý thân thiện. Có cơ hội nâng cao kỹ năng bản thân nhưng môi trường làm việc không linh hoạt
Môi trường làm việc tốt