Mô tả công việc
- Responsibility 1: Supervise and support Online operation process at stores.
- Supervise of online daily operations at store (picking and packing quality, customer consulting, solving difficult problem)
- Monitor and control daily order, delivery status, solve operating issues to ensure on time delivery and order processing, delivery as defined rules
- Coordinate with Store manager, HR, Online Team at stores for operating improvement and order fulfillment efficiency
- Support operation processes & rules on Speed L for Online Operation team (admin/operator, picker, packer, delivery man)
- Responsibility 2: Evaluate Online staff’s performance at stores.
- Collect and analyze data from which evaluate online staff’s perfomance including admin, picker, packer, delivery (number of handled orders, number of complaints, duration to handle an order).
- Build education documents for re-training weak staffs.
- Find out difficulties that weak staff face, then find solutions to help them improve their perfromance.
- Responsibility 3: Build education document for training new and current staffs.
- Build education document for staffs (how to select products, prepare before picking, product arrangement on cart, categories overview, ...)
- Build and organize tests, score ranking and evaluate staffs based on test result .
Yêu cầu công việc
- Qualifications (Essential): College/University Diploma or any degrees equivalent to those above.
- Major: E-commerce, Supply Chain & Logistics, Business administration, technology or equivalent
- Knowledge
- Understand e-commerce
- Understand operation and customer service in general
- Have good knowledge of planning & training
Necessary skills:
- Strong analytical, plainning and problem solving skills
- Have carefulness, patience, willing to learn attitude
- Good communication and emotion control skills
- Able to work well under high pressure
- Have good general MS Office skill
- Other special request:
- Ready to work overtime (if any) and business travel
- English communication is preferable .
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package with annual salary review, performance bonus, profit share (13++)
- Full Health insurance, social and unemployment insurances as defined by Law
- Lunch allowance 50,000 VND/day
- Foreign language allowance (English, Korean)
- 12 days of leave/year
- Bonus on holidays according to the company's policy
- Working time: Mon-Fri, 8.00 am - 5.00 pm
- Dynamic environment, many challenges and development opportunities .
Được thành lập từ năm 2016, Công ty Tài chính TNHH MB Shinsei (Mcredit) là công ty tài chính liên doanh giữa Ngân hàng TMCP Quân đội (thuộc MB Group) và Ngân hàng SBI Shinsei (Nhật Bản).
Nhất quán với chiến lược kinh doanh “Khách hàng là trung tâm”, Mcredit cung cấp các giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Mcredit đã nhận được giải thưởng “Công ty Tài chính tiêu dùng tốt nhất 2022” (The Global Economics bình chọn), “Công ty Tài chính tiêu dùng tiêu biểu năm 2021” (Tập đoàn Dữ liệu Quốc tế IDG và Hiệp hội Ngân hàng Việt Nam ghi nhận), sản phẩm vay TikTak vào “Top 10 sản phẩm tài chính số - dịch vụ tin dùng 2022”, được Fitch Ratings đánh giá “triển vọng tích cực” vào năm 2022..v..v..
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Bảo hiểm MIC
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding hàng tháng
- Thể thao
- Happy hour
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty được thành lập
- Năm 2016, Ra mắt thương hiệu Mcredit
- Năm 2016, Ngân hàng Shinsei tham gia vào Mcredit
Mission
KIẾN TẠO GIẢI PHÁP TÀI CHÍNH PHỤNG SỰ CON NGƯỜI
Phát triển giải pháp tài chính thuận tiện cho khách hàng bằng ứng dụng công nghệ số thông minh, chiến lược sản phẩm toàn diện và trải nghiệm khách hàng tốt nhất.
Review Công ty Tài chính MB Shinsei (Mcredit)
Môi trường làm việc khá thoải mái
Công việc nhàn hạ
Môi trường rất thoải mái